Закупівлю оголошено - 06-10-2025, 16:28. Дата останніх змін - 06-10-2025, 16:29

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21... Державна закупівля - UA-2025-10-06-011876-a КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21 від замовника ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 10/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-06-011876-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-06-014317-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-10-2025, 16:28
по 19-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-10-2025, 16:28
по 22-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 22-10-2025, 14:58

Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5397345
5 397 345 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:26 986,73 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:42698051 Досьє YouControl
Контактна особа:Загородня Олена Володимирівна
Телефон:+380444300018
E-mail:tender.municipal@gmail.com
Місцезнаходження:
04074, Україна, м. Київ,Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АД ...
5 397 345 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-10-2025, 14:58
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21

1
робота
04074 Україна м. Київ м. Київ, вул. Вишгородська, 21
по 20-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:25:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:25:26
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції
          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:29:12
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:25:26

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПОКРІВЛІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ БУДІВЛІ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ВИШГОРОДСЬКА 21
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  1
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія , Переможець закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії в електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”. Банківська гарантія повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом банку-гаранта та надана замовнику шляхом прикріплення на вебпорталі Уповноваженого органу у відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформляється: банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. При цьому банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації; іноземними банками - відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, публікація Міжнародної торгової палати № 758, 2010 рік (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком- нерезидентом. Відповідне авізування проводиться банком-резидентом в електронній формі з обов’язковим накладенням кваліфікованого електронного підпису. Банківська гарантія, зокрема, повинна містити: безвідкличне зобов’язання банку-гаранта сплатити протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, у межах суми гарантії за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення переможцем процедури закупівлі (принципалом) будь-яких зобов’язань, передбачених договором про закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; положення, що всі платежі за гарантією повинні бути здійснені банком-гарантом на користь замовника (бенефіціара) незалежно від будь-яких заперечень переможця процедури закупівлі (принципала) або будь- якої третьої особи; покладення всіх витрат, пов’язаних з гарантією, на переможця процедури закупівлі (принципала); положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком- гарантом. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. У разі якщо строк дії договору про закупівлю перевищує 12 місяців, строк дії банківської гарантії може становити 12 місяців, при цьому переможець процедури закупівлі зобов’язаний не пізніше ніж за 1 місяць до закінчення строку дії гарантії продовжити термін її дії чи надати замовнику нову банківську гарантію на тих же умовах на наступні 12 місяців чи до закінчення строку дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Невиконання цієї умови є також гарантійним випадком, який дає право замовнику звернутися до банку-гаранта з вимогою про сплату повної суми гарантії. Текст банківської гарантії не повинен містити: посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком - гарантом та переможцем процедури закупівлі (принципалом)); умови про зменшення відповідальності банку-гаранта в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов’язань на всі суми, виплачені банком-гарантом за гарантією); пунктів щодо ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги тощо); обмеження відповідальності банку-гаранта сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов’язків за гарантією; умови відкликання гарантії банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з вимогами статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Примірну форму банківської гарантії наведено в додатку № 2.1 до тендерної документації. Банківські реквізити замовника: Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Юридична адреса: вул. Вишгородська, 21, м. Київ, 04074 Код ЄДРПОУ 42698051 ІВАN UA768201720355109004000095317, Банк: Головне управління Державної казначейської служби України у місті Києві.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника Назва необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника Кіль кість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджують належність ** 1 2 3 4 5 6 2 - Спеціалізований вантажний автокран (кран на автомобільному ходу), вантажопідйомність не менше 10 т - не менше 1 од 3 Навантажувач - не менше 1 од 4 Агрегат зварювальний – не менше 1 од 5 Автомобіль вантажний (бортовий, самоскид, тощо) – не менше 1 од * якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках - вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України) ** зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься власним обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: - документи, що підтверджують право власності (або документ, що підтверджує купівлю, або підтвердження взяття на баланс) на кожне обладнання зазначене в довідці. У разі, якщо учасник Процедури закупівлі користуватиметься залученим (найманим/орендованим) обладнанням та матеріально-технічною базою, він повинен надати: договір оренди/користування (чи інший вид договірних відносин) обладнанням та матеріально-технічною базою з правом використання у місті Києві, оскільки відповідно до Тендерної документації місце виконання робіт: Україна, 04074, м. Київ, вул. Вишгородська, 21.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п ПІБ Посада 1 2 3 Учасник для виконання робіт на об’єкті замовника, відповідно до вимог цієї документації, повинен підтвердити достатній склад працівників відповідної кваліфікації: Інженерно – технічні працівники: - Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи. - Інженер з охорони праці – 1 особа. - Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції – 1 особа; - Інженер з проектно-кошторисної роботи - 1 особа; Робітники: - Інші сумісні (підсобні) робітничі професії – не менше 3 особи. На підтвердження наявності та кваліфікації працівників надаються: - копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або копії договорів (контрактів, угод), або копії наказів про призначення (на всіх осіб, зазначених у довідці); - копія(-ії) посвідчення(-нь), та/або сертифікату(-ів), та/або диплому(-ів) спеціалістів, які пройшли навчання (надається(-ються) на всіх осіб, зазначених у довідці); -копія(-ії) посвідчення(-нь) працівників щодо наявності дозволів з безпечної експлуатації електроустановок споживачів; - належним чином завірені копії протоколів (витягів з протоколів): перевірка знань вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), вимог Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), Правил експлуатації електрозахисних засобів (НПАОП 40.1-1.07-01) (ПЕЕЗ) (на не менш ніж двох осіб, зазначених у довідці); - належним чином завірені копії посвідчень працівників щодо наявності дозволів для виконання робіт на висоті, а саме: НПАОП 0.00.-1.15-07 (робіт на висоті та верхолазних робіт згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11), загального курсу з ОП; - належним чином завірені копії протоколів (витягів з протоколів) перевірки знань вимог наступних документів: загального курсу з ОП та НПАОП 0.00.-1.15-07 (робіт на висоті та верхолазних робіт згідно розділів 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11) (на не менш ніж двох осіб, зазначених у довідці). - належним чином завірені копії Медичних книжок встановленого зразка дійсних на дату подання пропозиції, що відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 Медична книжка має бути заповнена відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК „Особиста медична книжка“, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 року № 150, медичних довідок заповнених відповідно до пункту 2.6 Додатку 5 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. №246 Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючи документи.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник повинен надати довідку за формою: № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 посада уповноваженої особи учасника підпис ПІБ До довідки додаються: скан-копія оригіналу аналогічного виконаного договору (з усіма додатками, передбаченими договором, та актом/и виконаних робіт). Зазначені договори мають бути укладений та виконаний на 100% в період з 2017-2025 роки. Аналогічним вважається договір на виконання робот з капітального ремонту, та/або поточного ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва об'єктів.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс, звіт про фінансові результати або податкова декларація) за період 2024 рік. Надана фінансова звітність повинна підтвердити обсяг річного доходу не менше 1000 000,00 грн. (один мільйон грн. 00 коп.).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 06-10-2025, 16:25:24
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ