Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 675 300 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 376,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИ-БЛАГОУСТРІЙ" |
| ЄДРПОУ: | 38337116 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Сергіївна Гісар |
| Телефон: | 380987258938 |
| E-mail: | fpzkpbb@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07400, Україна, Київська область,Бровари, ВУЛИЦЯ ОНІКІЄНКА ОЛЕГА, будинок 2 |
1 |
Додатком 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, яким, зокрема, передбачено надання наступного документу: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*, який повинен містити останню інформацію щодо реєстрації / діяльності учасника торгів, яка є дійсною на момент подачі пропозиції (оригінал або копія документу, або безкоштовний запит з сайту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) при відкритому доступі до реєстру.». Особливості надання відомостей з Єдиного державного реєстру в умовах воєнного стану та протягом одного місяця з дня його припинення або скасування визначено постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі – Постанова). Так, підпунктом 11 пункту 1 Постанови передбачено, що відомості з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб надаються виключно державними реєстраторами, посадовими особами, включеними до переліку, а також адміністраторами центрів надання адміністративних послуг суб’єктів державної реєстрації, державні реєстратори яких включені до переліку, нотаріусами, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови. Крім того, підпунктом 12 пункту 1 Постанови визначено, що доступ користувачів до Єдиного державного реєстру для отримання відомостей з нього надається технічним адміністратором Реєстру у порядку, визначеному законодавством: за допомогою прикладного програмного інтерфейсу Реєстру; шляхом надання ідентифікаторів доступу суб’єктам, визначеним в частині сьомій статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), місцезнаходження, робоче місце (контора) яких розташовано в межах адміністративно-територіальної одиниці, що не включена до переліку адміністративно-територіальних одиниць, затвердженого відповідно до пункту 1-2 Постанови, за їх зверненнями до технічного адміністратора Реєстру. Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб ‒ підприємців та громадських формувань» технічним адміністратором Єдиного державного реєстру визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»). При цьому повідомляємо, що процедура надання відомостей з Єдиного державного реєстру визначається відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969 (зі змінами) (далі – Порядок). Так, порядок надання витягу з Єдиного державного реєстру за зверненнями фізичних та юридичних осіб передбачений розділом ІІ Порядку. Водночас доступ державних органів та їх посадових осіб до відомостей Єдиного державного реєстру забезпечується через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, у тому числі шляхом автоматизованого доступу з використанням програмних засобів ведення інформаційно-телекомунікаційних систем відповідних державних органів за допомогою прикладного програмного інтерфейсу Єдиного державного реєстру, шляхом отримання витягу з Єдиного державного реєстру в електронній формі, а також до документів, що містяться в реєстраційній справі, в електронній формі. Доступ до Єдиного державного реєстру за допомогою прикладного програмного інтерфейсу надається виключно посадовим особам державних органів. Таким чином, порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру визначений Законом та Порядком, з урахуванням особливостей, передбачених Постановою. Дана позиція висловлена в листі Міністерства юстиції України № 38570/44897-36-22/19.1.3 від 24.05.2022. Враховуючи зазначене, надання Витягу з ЄДР за допомогою онлайн-сервісу Opendatabot не допускається. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію відповідно до вимоги п. 10.3. Додатку 1 до Тендерної документації Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань*, який повинен містити останню інформацію щодо реєстрації / діяльності учасника торгів, яка є дійсною на момент подачі пропозиції (оригінал або копія документу, або безкоштовний запит з сайту https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) при відкритому доступі до реєстру. *Для копії витягу (виписки) з ЄДР або копію витягу з реєстру платників єдиного податку учасник повинен засвідчити документ підписом і печаткою (за наявності) з відміткою «Станом на інформація вірна».
Протокольне рішення № 204 Уповноваженої особи Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-Благоустрій» м. Бровари «20» червня 2025 року Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ІНВЕСТМАШ" (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Машина для нанесення розмітки та самохідний візок код за ДК 021:2015 – 34920000-2: Дорожнє обладнання (34922000-6 Обладнання для нанесення дорожньої розмітки), UA-2025-06-06-003553-a (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Розгляд першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із необхідністю детального розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника та уточнення інформації, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 14.07.2025 00:00. Розгляд другого питання порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. Отже, на виконання процитованих норм Уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.