Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3017 |
| ЄДРПОУ: | 39309315 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Альошина |
| Телефон: | +380634635412 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
13 |
1. Відповідно п. 10 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано сканований оригінал Декларації виробника в якій вказано величина партії – 60000 кг, умовами спрощеної закупівлі визначена кількість - 100000 кілограм, просимо уточнити інформацію. 2. Відповідно п. 13 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» Учасник повинен надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на Учасника та Виробника (офіційного представника виробника, або імпортера продукції на території України)». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції ненаданий сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на орендований транспортний засіб у ФО-П Наливайко О.І., який буде використовуватись в реалізації продуктів харчування. 3. Відповідно п. 15 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Учасником на виконання цієї вимоги надано Довідка від ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за вихідним номером 16/6/12 від 14.07.2024 року. Належним чином оформлена довідка щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи надається контролюючими органами, а саме органами Державної податкової служби України, порядок надання якої затверджено наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за №1102/32554. 4. Відповідно п. 17 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «Заповнений зі сторони Учасника Проєкт договору з додаткам із зазначенням ціни договору, підписаного та скріпленого печаткою (за наявності) Учасника відповідно до Додатку 4». Учасником на виконання цієї вимоги надано заповнений зі сторони Учасника Проєкт договору із зазначенням ціни договору, підписаного та не скріпленого печаткою Учасника. 5. Відповідно п. 21 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників» Учасник повинен надати: «На виконання частини 3 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі», заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, зокрема податків, зборів та інших передбачених законодавством обов’язкових платежів і прибуток, підписаного та скріпленого печаткою Учасника (за наявності) відповідно до Додатку 5. За результатом завершення електронного аукціону, розгляду пропозиції Учасника, в разі визначення його переможцем закупівлі, останній має надати Розрахунок ціни товару з урахуванням остаточної цінової пропозиції за результатами електронного аукціону». Учасником на виконання цієї вимоги надано заповнений зі сторони Учасника Розрахунок ціни товару із врахуванням витрат Постачальника, підписаного та не скріпленого печаткою Учасника. З метою усунення визначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами й доповненнями), належні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.