Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 17:02. Дата останніх змін - 08-07-2025, 16:33

Будівельні матеріали (Фарба)

Будівельні матеріали (Фарба)... Державна закупівля - UA-2025-06-17-013322-a Будівельні матеріали (Фарба) від замовника Військова частина А1214 від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-013322-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-016406-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 17:02
по 23-06-2025, 17:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-06-2025, 17:00
по 26-06-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 27-06-2025, 15:03
по 27-06-2025, 15:26

Виникла потреба в закупівлі будівельних матеріалів, тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
16900
16 900 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:84,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А1214
ЄДРПОУ:07530089 Досьє YouControl
Контактна особа:Макеєв Максим
Телефон:+380934476369
E-mail:tender_a1214@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
51272, Україна, Дніпропетровська область,селище Черкаське, в/ч А1214
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Будівельні матеріали (Фарба)
16 900 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-06-2025, 15:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фарба латексна Dufa Mattlatex D100 (14кг)

10
штука
51272 Україна Дніпропетровська область селище Черкаське вулиця Медична, 1
по 30-07-2025
44810000-1
Фарби


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-06-2025 по 05-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Векленко Ольга Валеріївна
Остаточна пропозиція:
9 559,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 559,80 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-06-2025, 16:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-06-25, 16:17:21
24

27.06.2025 року с-ще Черкаське Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Епіцентр К» код ЄДРПОУ 32490244 (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Будівельні матеріали (Фарба), код товару за ДК 021:2015 44810000-1 «Фарби» (далі- Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-06-17-013322-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за останні 3 роки із зазначенням даних про найменування та контакту покупця, предмет договору. Учасник надає завірені копії документів (видаткова накладна тощо), що підтверджують виконання договорів, які згадані у вищезазначеній довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку №2176 Т від 24.06.2025 де не зазначений номер відповідного аналогічного договору; - Копію видаткової накладної Рнк/02-0010645 від 13.02.2025 де не зазначений номер договору; - Лист-відгук №01-07/09/449 від 29.05.2025 де зазначено, що між Управлінням адміністративними будинками Державного управління справами та Товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» було укладено Договір № 76 від 13.02.2025 на постачання товарів. Учасник не надав копію договору № 76 від 13.02.2025, тому не має можливості порівняти відповідність наданих документів до підтвердження виконання аналогічного договору, вказаного у зазначених документах. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку про виконання аналогічного договору із зазначенням його номеру, дати підписання та відповідну копію договору, що вказується у листі-відгуку №01-07/09/449 від 29.05.2025. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду вказаних питань я, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-06-25, 16:17:21
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-17-013322-a-a1
Номер договору:
75
Дата підписання договору:
08-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 08-07-2025 по 01-12-2025
9 559,80 UAH
Ціна договору
7 966,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "Епіцентр К"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
9 559,80 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
9 559,80 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-06-2025, 09:52:46
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "МІГ."   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 010 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 010 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-06-2025, 15:55:45
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:02:28
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:02:28
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:02:28
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:02:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:02:28
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:17-06-2025, 17:04:43

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 17:02:18
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ