Період оскарження умов закупівлі - по 07-06-2025, 00:00
Детальна інформація про закупівлю наведена у Тендерній документації за предметом закупівлі
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 746 565,25 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 732,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 38728507 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
| Контактна особа: | Руденко Ірина |
| Телефон: | 380512501162 |
| E-mail: | rudenko@delta-pilot.ua |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, 54017, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЛЯГІНА, будинок 27 |
4 |
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-05-12-007993-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг) від 30 травня 2025 року (далі - Тендерна документація від 30.05.2025). Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 30.05.2025 «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження наступних документів та/або інформації:… ІІ. Інформацію в довільній формі, якою учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним замовником в Додатку 1 до цієї Тендерної документації із зазначенням інформації про найменування виробника/торгової марки та технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, складену учасником з урахуванням умов Додатку 1 до цієї Тендерної документації (Учасник може оформити таку інформацію за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної інформації надати якісні кольорові фотографії у форматі *pdf або *jpeg товару, що пропонується до поставки: за позиціями №1, №3 та №5 «Куртка»: 1. вигляд виробу спереду; 2. вигляд виробу ззаду; 3. вигляд виконання швів зсередини виробу; 4. вигляд виконання коміру; 5. вигляд виконання манжету рукава. за позиціями №2 та №7 «Напівкомбінезон» та №4 та №6 «Штани»: 1. вигляд виробу спереду; 2. вигляд виробу ззаду; 3. вигляд виконання швів зсередини виробу;. за позиціями №8-10: фотографії не вимагаються» На виконання вимог Тендерної документації від 30.05.2025 у складі тендерної пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСТИЛЬ" у файлі «5.Кольорові фото предмету закупівлі.pdf» документом № 588/б від 09.06.2025 надано фотографії товару, що пропонується до постачання. Під час розгляду наданих фотографій товару встановлено наступне: за позицією 1 «Куртка»: відсутня фотографія «4. вигляд виконання коміру;»; за позицією 2 «Напівкомбінезон»: надані НЕЯКІСНІ фотографії, що не відповідає вимозі замовника: «… надати ЯКІСНІ кольорові фотографії…» (фотографії нечіткі, що не дозволяє замовнику здійснити оцінку товару, запропонованого учасником, на відповідність вимогам замовника), відсутня фотографія «3. вигляд виконання швів зсередини виробу;»; за позицією 3 «Куртка»: відсутня фотографія «3. вигляд виконання швів зсередини виробу;»; за позицією 4 «Штани»: надані НЕЯКІСНІ фотографії, що не відповідає вимозі замовника: «… надати ЯКІСНІ кольорові фотографії…» (фотографії нечіткі, що не дозволяє замовнику здійснити оцінку товару, запропонованого учасником, на відповідність вимогам замовника), відсутня фотографія «3. вигляд виконання швів зсередини виробу;»; за позицією 5 «Куртка»: відсутня фотографія «5. вигляд виконання манжету рукава»; за позицією 6 «Штани»: відсутня фотографія «3. вигляд виконання швів зсередини виробу;»; за позицією 7 «Напівкомбінезон»: надані НЕЯКІСНІ фотографії, що не відповідає вимозі замовника: «… надати ЯКІСНІ кольорові фотографії…» (фотографії нечіткі, що не дозволяє замовнику здійснити оцінку товару, запропонованого учасником, на відповідність вимогам замовника), відсутня фотографія «3. вигляд виконання швів зсередини виробу;». 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Надати якісні кольорові фотографії товару, що пропонується до поставки за позиціями 1-7, у відповідності до вимог Тендерної документації від 30.05.2025 з врахуванням п.4 цього Повідомлення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі умов частини 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIIІ «Про публічні закупівлі» та з врахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із необхідністю додаткового розгляду документів тендерної пропозиції учасника закупівлі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦКОМПЛЕКТ" 1. Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ 38727770), від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", код ЄДРПОУ ВП: 38728507. 2. Назва предмета закупівлі: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг). 3. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-05-12-007993-a. 4. Перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦКОМПЛЕКТ" виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю товару: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг) від 30 травня 2025 року (далі - Тендерна документація від 30.05.2025). 4.1. Згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 30.05.2025 «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП) шляхом: - заповнення електронних полів, визначених адміністратором (в розумінні наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”) і реалізованих в електронній системі закупівель; - завантаження наступних документів та/або інформації: ІІ. Інформацію в довільній формі, якою учасник підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним замовником в Додатку 1 до цієї Тендерної документації із зазначенням інформації про найменування виробника/торгової марки та технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, складену учасником з урахуванням умов Додатку 1 до цієї Тендерної документації (Учасник може оформити таку інформацію за формою, наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної інформації надати якісні кольорові фотографії у форматі *pdf або *jpeg товару, що пропонується до поставки: за позиціями №1, №3 та №5 «Куртка»: 1. вигляд виробу спереду; 2. вигляд виробу ззаду; 3. вигляд виконання швів зсередини виробу; 4. вигляд виконання коміру; 5. вигляд виконання манжету рукава. за позиціями №2 та №7 «Напівкомбінезон» та №4 та №6 «Штани»: 1. вигляд виробу спереду; 2. вигляд виробу ззаду; 3. вигляд виконання швів зсередини виробу;. за позиціями №8-10: фотографії не вимагаються» На виконання вимог Тендерної документації від 30.05.2025 у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦКОМПЛЕКТ" надано Інформацію про відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі № 884 від 10.06.2025 року, яка в тому числі містить Технічну специфікацію із зазначенням інформацію про технічні характеристики товару, що пропонується учасником до постачання. Також у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦКОМПЛЕКТ" у файлах «Фото позиція 3.pdf» та «Фото позиція 4.pdf» надано фотографії товару за позиціями куртка та штани, що пропонується до поставки. Під час розгляду наданих фотографій товару встановлено, що надані фотографії за позиціями №3 та №4 не є якісними кольоровими фотографіями, як то вимагалось умовами Тендерної документації від 30.05.2025. 4.2. Згідно умов п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 3 до Тендерної документації від 30.05.2025 вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначено в п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації від 30.05.2025. У складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦКОМПЛЕКТ" надано банківську гарантію АТ «АЛЬТБАНК» № 117486/GL-225/1 від 26 травня 2025 року, в якій визначено, мовою оригінала: «Інформація щодо тендерної документації: ВІДКРИТІ ТОРГИ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (НОВА РЕДАКЦІЯ) НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ: СПЕЦІАЛЬНИЙ РОБОЧИЙ ОДЯГ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 18130000-9 (СПЕЦІАЛЬНИЙ РОБОЧИЙ ОДЯГ), затверджена Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 22 травня 2025 року Руденко Ірина В’ячеславівна.». При цьому остаточна редакція тендерної документації на закупівлю товару: Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 18130000-9 (Спеціальний робочий одяг) затверджено 30 травня 2025 року. Отже, банківська гарантія АТ «АЛЬТБАНК» № 117486/GL-225/1 від 26 травня 2025 року, надана ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СПЕЦКОМПЛЕКТ" у якості забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам Тендерної документації від 30.05.2025. 5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.1. Надати якісні кольорові фотографії товару за позиціями №3 та №4, що пропонуються до поставки, у відповідності до вимог Тендерної документації від 30.05.2025 з врахуванням п.4.1. цього Повідомлення. 5.2. На підтвердження наявності в учасника забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії банківської установи надати гарантію банківської установи, яка відповідає умовам Тендерної документації від 30.05.2025. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.