Закупівлю оголошено - 13-12-2024, 20:34. Дата останніх змін - 13-12-2024, 20:34

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2024-12-13-020191-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ від 12/13/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-13-020191-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-13-024878-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-12-2024, 20:34
по 18-12-2024, 08:00

Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника. Строк поставки товару: до 23.12.2024 року. Місце поставки товарів – Заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти Відділу освіти Пулинської селищної ради Житомирської області, згідно Додатку 2 до Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
10730
10 730 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВІДДІЛ ОСВІТИ ПУЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:41830460 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Коваль
Телефон:+380680836588
E-mail:n.v.koval24@gmail.com
Місцезнаходження:
12001, Україна, Житомирська область,смт. Пулини, вул. Незалежності, 13
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

370
кілограм
12001 , Україна , Житомирська область , Житомирський район, селище Пулини , вул. Незалежності, буд. 13 ,
по 23-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
КласпершийАктивна13-12-2024, 20:33
Термін збиранняпізняАктивна13-12-2024, 20:33
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна13-12-2024, 20:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 20:34:19
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-12-2024, 20:33:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються проводяться протягом 10 календарних днів з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ