Період оскарження умов закупівлі - по 10-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 644 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Донецький ліцей №1 Донецької селищної ради Ізюмського району Харківської області |
| ЄДРПОУ: | 25457551 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мальчуженко Лариса |
| Телефон: | 380661341490 |
| E-mail: | chd_first@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 64250, Україна, Харківська область,с-ще Донець, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 29 |
3 |
Повідомляємо Вас про необхідність усунення невідповідностей у Вашій тендерній пропозиції,щодо предмета закупівлі Холодильна шафа. Вході розгляду пропозиції, Замовником виявлено, що документи до тендерної пропозиції ТОВ «Рестеквіп» надало не в повному обсязі. Згідно переліку документів, зазначених в Додатку 1 Замовника, не вистачає: -Довідки у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо вартості поставок, років поставки та основних замовників. - Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою учасника торгів (у разі її використання) на підтвердження того, що запропонований ним товар за своїми екологічними та іншими характеристиками відповідають вимогам чинного законодавства та вимогам, установленим у тендерній документації. - Лист – в довільній формі, підписаний уповноваженою особою – згода з основними умо-вами договору, проект якого наведено у додатку 6 до тендерної документації. - Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи та завіреного печаткою учасника торгів (у разі її використання) про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. - Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (у разі її використання) про гарантійний термін обслуговування. - Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (у разі її використання) про те, що вантажно-розвантажувальні роботи та доставка товару, встановлення та підключення до мережі буде здійснюватись постачальником за власні кошти. - Лист-згода про можливе застосування оперативно-господарських санкцій, що передбачені статтями 235, 237 Господарського кодексу України, до учасника-переможця, у разі невиконання або неналежного виконання ним умов договору про закупівлю, порушення строків, визначених договором, та недотримання інших взятих на себе зобов’язань. Просимо Вас перевірити свою документацію, надану в складі тендерної пропозиції, та виправити помилки протягом 24 годин. Згідно з законодавством про публічні закупівлі, учасник має 24 години на виправлення помилок у тендерній пропозиції, якщо замовник виявив невідповідності. Цей термін починається з моменту публікації замовником відповідного повідомлення в електронній системі закупівель Учасник має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.