Закупівлю оголошено - 03-12-2025, 12:07. Дата останніх змін - 03-12-2025, 12:07

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін)

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін)... Державна закупівля - UA-2025-12-03-008022-a 33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Albumin (Альбумін) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" від 12/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-03-008022-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-03-009879-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-12-2025, 12:07
по 08-12-2025, 09:00

Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 25.12.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору, у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, одноразово, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладання договору. У разі, якщо строк для постачання товару з дати укладання договору до кінцевого строку постачання, який визначений цим договором, є меншим ніж 5 (п’ять) робочих днів, у такому разі постачання товару здійснюється у строк до 25.12.2025 року (включно). Поставка лікарських засобів здійснюється автотранспортом Постачальника, який забезпечує умови зберігання та перевезення товару ("холодовий ланцюг" – якщо його дотримання вимагається умовами зберігання лікарських засобів). Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення складу (І та ІІ поверхи) лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копіями чинних реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, копіями сертифікатів якості, копіями висновків з контролю якості лікарських засобів, тощо, завіреними Постачальником належним чином. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами) та/або постанови КМУ від 17 жовтня 2008 № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби та медичні вироби» (із змінами). Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування лікарських засобів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1359132.5
1 359 132,50 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
ЄДРПОУ:01985423 Досьє YouControl
Сайт:http://www.m.mechnikova.com
Контактна особа:Трегубова Наталія Сергіївна
Телефон:380562339500
E-mail:tender.dnepr@ukr.net
Місцезнаходження:
49005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Альбумін, розчин для інфузій, 20%, по 100 мл

550
штука
49005 , Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , ПЛОЩА СОБОРНА, 14 ,
по 25-12-2025
Класифікатор МНН
albumin
Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Класифікація згідно МННAlbuminАктивна03-12-2025, 12:07
Класифікація згідно АТХB05AA01Активна03-12-2025, 12:07
Форма випускуРозчин для інфузійАктивна03-12-2025, 12:07
Тип пакуванняПакет поліетиленовий, Пляшка, Поліетиленовий пакет, ФлаконАктивна03-12-2025, 12:07
Доза діючої речовини200 г/л, 200 мг/млАктивна03-12-2025, 12:07
Об'єм100мілілітрАктивна03-12-2025, 12:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 12:07:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:03-12-2025, 12:07:15
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ