Закупівлю оголошено - 18-04-2025, 10:56. Дата останніх змін - 06-06-2025, 12:05

Спеціальний робочий одяг

Спеціальний робочий одяг... Державна закупівля - UA-2025-04-18-003185-a Спеціальний робочий одяг від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 4/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-18-003185-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-017768-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 10:56
по 25-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-04-2025, 10:56
по 28-04-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 29-04-2025, 12:19
по 29-04-2025, 12:54

Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
399851
399 851 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 999,26 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Тинкован Тетяна Вікторівна
Телефон:0487381774
E-mail:Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Спеціальний робочий одяг
399 851 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-04-2025, 12:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий утеплений (напівкомбінезон+куртка подовжена)

35
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Напівкомбінезон робочий

26
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий (напівкомбінезон+куртка)

133
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм зварювальника

1
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий з шевроном (брюки+куртка+кепка)

4
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Костюм робочий для техперсоналу (куртка +брюки)

13
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Куртка робоча утеплена

3
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Халат робочий

2
штука
65481 Україна Одеська область Південне склад ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), Одеський р-н, Берегова, буд. 11
по 31-12-2025
18130000-9
Спеціальний робочий одяг


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Митницька будинок 17 корпус 1 квартира 108, 18015, Володимир Ридван
Остаточна пропозиція:
349 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
349 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-05-2025, 14:34
Період подачі оскарження:
по 04-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 10:46:10
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 27.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2025 № 212) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-18-003185-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Ридван Володимир Дмитрович (ФОП Ридван Володимир Дмитрович). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі- ТД) та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронному формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі із накладанням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ ТД). «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. …Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ФОП Ридван Володимир Дмитрович на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника: удосконалений, замість кваліфікованого. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 10:46:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-18-003185-a-a1
Номер договору:
92-В-ПВФ-25
Дата підписання договору:
06-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-06-2025 по 31-12-2025
349 000 UAH
Ціна договору
349 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. В'ячаслава Чорновола, будинок 6, 54028, Антон Губенко
Остаточна пропозиція:
234 336,50 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
259 170 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 29-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-05-25, 15:51:23
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» - до 30.05.2025. На підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ», яка з результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки документів / інформації, наданих учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною): Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 02.05.2025. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 09.05.2025. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 30.05.2025 року. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ») від 07.05.2025 р. № 183).

Кінцева дата розгляду пропозиції: 31-05-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 02-05-25, 10:26:24
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 06-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 15:42:48
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 15.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2025 № 194) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-18-003185-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі- ТД) та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронному формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі із накладанням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ ТД). «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. …Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований.»; 8.2. згідно пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою. Для підтвердження технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, учасник процедури закупівлі повинен надати документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), які підтверджують якість та відповідність запропонованого товару: діючі(их) сертифікати(-ів) відповідності/якості, або паспорти якості виробника, або висновки(-ок) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації (в тому числі декларація відповідності).»»; 8.3. згідно пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника: удосконалений, замість кваліфікованого. 9.2. щодо пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» у складі його тендерної пропозиції була надана: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 25.04.2025 № 1/2504, але учасник процедури закупівлі не зазначив в таблиці по кожній позиції товару - відомості про виробника (назва виробника, країна походження товару). Щодо виконання пункту 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі надано паспорт/сертифікат якості на куртку робочу утеплену, але при розгляді цього документу, виявлено, що учасник вказав поверхневу щільність (густину), г/м² тканини – 160 г/м². При цьому, в наданому документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 25.04.2025 № 1/2504, зазначена щільність тканини – 260 г/м², тож інформація зазначена у паспорті/сертифікаті якості на куртку робочу утеплену має невідповідності з іншим документом, який надав сам від себе учасник процедури закупівлі. 9.3. щодо пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» у складі його тендерної пропозиції була надана Довідка про відкриття банківського рахунку (IBAN) від АТ «Райффайзен Банк Аваль», у довідці не міститься інформація коли саме вона видавалася учаснику процедури закупівлі, через відсутність строку видачі на неї, виходячи з цього, замовник не може перевірити дійсність її на дату подання тендерної пропозиції. Також, слід зазначити, що у наданому учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» документі «Довідка загальні відомості про учасника торгів» у графі банківські реквізити – вказаний інший банківський рахунок (IBAN), тож інформація зазначена у Довідці про відкриття банківського рахунку має невідповідності з іншим документом, який надав учасник процедури закупівлі. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2. цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 15:42:48
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 07-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вул.Бойчука Михайла будинок 30-А квартира 59, 01103, Юлія Бєлозор
Остаточна пропозиція:
234 336 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
241 663,10 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-05-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА ПРАЦІ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
234 336 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
241 663,10 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 09:52:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
1.1 Договір, видат, відгук.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
Аналогічний договір.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
Видаткова до аналог дог.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
Довіреність до видаткової аналог дог.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
234 336,50 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
259 170 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
26-04-2025, 14:58:29
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "Ридван Володимир Дмитрович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
349 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
349 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 13:10:16
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
2.Довідка, про наявність досвіду виконання аналогічного і договору.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
Договір аналгічний за предметом закупівлі ПП Рідний край.pdf, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "Швейна фабрика НІНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
398 499,65 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
398 499,65 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-04-2025, 16:54:49
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
91
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
2.1.1. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf.p7s, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
2.1.3. Відгук про виконання аналогічного договору.pdf.p7s, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
Доказ:
Документ
2.1.2. Копія аналогічного договору з підвтердженням поставки.pdf.p7s, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:57:10
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:57:00
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:57:00
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-04-2025, 10:57:00
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  91
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Спеціальний робочий одяг
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-04-2025, 10:57:00
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок -Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів.docx, Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком (більш детальна інформація наведена у тендерній документації). , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: аналогічний договір(и) вказаний(і) у довідці, у повному обсязі із всіма невід’ємними частинами; позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору; видаткова(і) накладна(і) та/або накладна(і) та/або акт(и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(и) у довідці договором(ами) (більш детальна інформація наведена у тендерній документації).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ