Період оскарження умов закупівлі - по 25-04-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 399 851 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 999,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Тинкован Тетяна Вікторівна |
| Телефон: | 0487381774 |
| E-mail: | Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
3 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 27.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2025 № 212) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-18-003185-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Фізична особа-підприємець Ридван Володимир Дмитрович (ФОП Ридван Володимир Дмитрович). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі- ТД) та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронному формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі із накладанням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ ТД). «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. …Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ФОП Ридван Володимир Дмитрович на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника: удосконалений, замість кваліфікованого. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» - до 30.05.2025. На підставі частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ», яка з результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки документів / інформації, наданих учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною): Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 02.05.2025. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 09.05.2025. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 30.05.2025 року. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ») від 07.05.2025 р. № 183).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 15.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 15.05.2025 № 194) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-18-003185-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Спеціальний робочий одяг за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» (ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації (далі- ТД) та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронному формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі із накладанням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ ТД). «…Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. …Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований.»; 8.2. згідно пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою. Для підтвердження технічних характеристик товару, що пропонується до поставки, учасник процедури закупівлі повинен надати документи (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), які підтверджують якість та відповідність запропонованого товару: діючі(их) сертифікати(-ів) відповідності/якості, або паспорти якості виробника, або висновки(-ок) державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або декларації (в тому числі декларація відповідності).»»; 8.3. згідно пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося наступне: «Довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції.». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД, під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника: удосконалений, замість кваліфікованого. 9.2. щодо пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» у складі його тендерної пропозиції була надана: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 25.04.2025 № 1/2504, але учасник процедури закупівлі не зазначив в таблиці по кожній позиції товару - відомості про виробника (назва виробника, країна походження товару). Щодо виконання пункту 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі надано паспорт/сертифікат якості на куртку робочу утеплену, але при розгляді цього документу, виявлено, що учасник вказав поверхневу щільність (густину), г/м² тканини – 160 г/м². При цьому, в наданому документі «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 25.04.2025 № 1/2504, зазначена щільність тканини – 260 г/м², тож інформація зазначена у паспорті/сертифікаті якості на куртку робочу утеплену має невідповідності з іншим документом, який надав сам від себе учасник процедури закупівлі. 9.3. щодо пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» у складі його тендерної пропозиції була надана Довідка про відкриття банківського рахунку (IBAN) від АТ «Райффайзен Банк Аваль», у довідці не міститься інформація коли саме вона видавалася учаснику процедури закупівлі, через відсутність строку видачі на неї, виходячи з цього, замовник не може перевірити дійсність її на дату подання тендерної пропозиції. Також, слід зазначити, що у наданому учасником процедури закупівлі ТОВ «СПЕЦПОСТАВКА-НИКОЛАЕВ» документі «Довідка загальні відомості про учасника торгів» у графі банківські реквізити – вказаний інший банківський рахунок (IBAN), тож інформація зазначена у Довідці про відкриття банківського рахунку має невідповідності з іншим документом, який надав учасник процедури закупівлі. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ ТД та пункту 6.2 частини 6 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу пункту 1.1 та 1.2. частини 1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2. цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.5 частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.