Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 596 705,12 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 984 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 984 UAH |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40108616 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Ропай |
| Телефон: | +380442716469 |
| E-mail: | ropay.s.2017@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА будинок 15 |
6 |
Відповідно до пункту п.41 Особливостей з урахуванням ч.10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла нагальна потреба продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції до 20 робочих днів, з метою детальної перевірки документації
У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП ЯРМОЛЕНКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (код ЄДРПОУ 1951902001) (далі по тексту – Учасник), у тендерній пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Поточний ремонт системи пожежогасіння, систем автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об՚єктах ГУНП в Київській області) (згідно оголошення UA-2025-07-22-011700-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 43 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «- копія договору, зазначеного у довідці з усіма додатками та змінами. На веб-порталі Уповноваженого органу повинен міститись звіт про виконання договору (у разі укладеного договору з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»)». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано Договір на виконання робіт/послуг від 20.05.2024 № 803, який містить не всі додатки: відсутній Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-02. Для усунення невідповідностей надати до Договору від 20.05.2024 № 803 Локальний кошторис на будівельні роботи №02-02-02. 2. Відповідно до п.п. 4.3. Додатку 3 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «На підтвердження відповідності запропонованих учасником послуг учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість надання послуг на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації та додатках до неї. Під час виконання робіт необхідно забезпечити безпеку працівників, що не впливає на їх здоров՚я та забезпечити здорові умови праці, надати гарантійний лист». На виконання даної вимоги Учасником у складі пропозиції було надано підписаний Додаток 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей надати окремий гарантійний лист згідно з п.п. 4.3. Додатку 3 до Тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «Лист-згода з умовами проекту договору (згідно додатку 6 тендерної документації) та додатково надати заповнений Додаток 6 до тендерної документації разом з додатками. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом "З умовами договору згодні", підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності)». Наданий учасником документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» містить неточності. Для усунення невідповідностей надати коректно заповнений Додаток 3 до проекту договору 4. Відповідно до пункту 17 Додатку 4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції має надати: «свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)». На виконання даної вимоги Учасником не надано документи. Для усунення невідповідностей надати свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначені документи згідно вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.