Період оскарження умов закупівлі - по 06-06-2025, 00:00
Запасні частини до системи охолодження турбіни, для потреб Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго". Кількість всього: 4 шт (2 найменування)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 014 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 50 146,67 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
| ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.centrenergo.com |
| Контактна особа: | Дронь Олена Анатоліївна |
| Телефон: | 380443640245 |
| E-mail: | olena.dron@centrenergo.com |
| Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, |
4 |
Уповноваженою особою у зв’язку з великим об’ємом оголошених процедур та для більш детального вивчення документів учасника щодо відповідності тендерних пропозицій умовам визначеним в тендерній документації виникла необхідність продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ" на закупівлю 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Запасні частини до системи охолодження турбіни), для потреб Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго», оголошення UA-2025-05-21-008802-a. Відповідно до Протоколу №98-ПТР від 30.06.2025 Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції АТ "УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ" до 20 робочих днів на закупівлю 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Запасні частини до системи охолодження турбіни), оголошення UA-2025-05-21-008802-a. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство «Центренерго» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Запасні частини до системи охолодження турбіни) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-21-008802-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: АТ «УКРАЇНСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МАШИНИ» 6.1. Код ЄДРПОУ/ІПН учасника: 05762269 7. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії Додатків №№2,4 до Договору №15-1366 від 24.12.2012, а також відсутні копії видаткової накладної або акту приймання-передачі товару до Договору №15-1366 від 24.12.2012. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп 1.1.2. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям); - п.2 Додатку №2 до Тендерної документації. 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: НАДАТИ: 1) Копії Додатків №№2,4 до Договору №15-1366 від 24.12.2012; 2) Копії видаткової накладної або акту приймання-передачі товару до Договору №15-1366 від 24.12.2012, або надати: Довідку у довільній формі*, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів) на постачання із зазначенням номеру та дати укладення договору (договорів), найменування контрагента (контрагентів) та предмету договору. * Приклад довідки в довільній формі зазначений в п.2 Додатку №2 до Тендерної документації. ** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на постачання Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - у якості документального підтвердження виконання договору на постачання, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надається копія договору з усіма його додатковими і невід’ємними частинами договору та видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару за договором. Видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару, що надаються у якості документального підтвердження договору повинні бути надані у кількості не менше одної (-го) по кожному договору, що зазначений у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів. При цьому такі договори, додатки до них та документи, передбачені договорами, що підтверджують їх виконання, може/можуть надаватись без зазначених вартісних показників, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство «Центренерго» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Запасні частини до системи охолодження турбіни) 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2025-05-21-008802-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВЕНЕРГОРЕМОНТ-ХОЛДИНГ» 6.1. Код ЄДРПОУ/ІПН учасника: 38307935 7. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні договори щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів на постачання Теплообмінників, кондиціонерів повітря, холодильного обладнання та фільтрувальних пристроїв. В довідці Учасника про аналогічні договори зазначена інформація стосовно договорів на виконання робіт та надано копію договору №23/560 від 03.05.2023 на виконання робіт, що не відповідає умовам п.2 Додатку №2 до Тендерної документації. 2) Учасником процедури закупівлі ТОВ «ХАРКІВЕНЕРГОРЕМОНТ-ХОЛДИНГ» не надано документ або його копія (для юридичних осіб), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» - рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Вартість чистих активів ТОВ «ХАРКІВЕНЕРГОРЕМОНТ-ХОЛДИНГ», згідно фінансової звітності малого підприємства, станом на 31.03.2025, становить 1 457 400 грн. Очікувана вартість процедури закупівлі становить 5 014 666,67 грн. Остаточна пропозиція ТОВ «ХАРКІВЕНЕРГОРЕМОНТ-ХОЛДИНГ» складає 3 299 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до наданої фінансової звітності. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп 1.1.2. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям); - п.2 Додатку №2 до Тендерної документації. - пп 1.1.4. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: НАДАТИ: 1) Довідку у довільній формі*, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)** за предметом закупівлі договору (договорів) на постачання із зазначенням номеру та дати укладення договору (договорів), найменування контрагента (контрагентів) та предмету договору. * Приклад довідки в довільній формі зазначено в п.2 Додатку №2 до Тендерної документації. ** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на постачання: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. - у якості документального підтвердження виконання договору на постачання, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надається копія договору з усіма його додатковими і невід’ємними частинами договору та видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару за договором. Видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару, що надаються у якості документального підтвердження договору повинні бути надані у кількості не менше одної (-го) по кожному договору, що зазначений у довідці з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів. При цьому такі договори, додатки до них та документи, передбачені договорами, що підтверджують їх виконання, може/можуть надаватись без зазначених вартісних показників, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця. 2) Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення правочину.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.