| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 397 388,25 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 986,94 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Хмельницька філія товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45346590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Андрій Замашнюк |
| Телефон: | +380672984969 |
| E-mail: | a.zamashniuk@khmn.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 29019, Україна, Хмельницька область,м.Хмельницький, пр.Миру, будинок 41 |
0 |
1. Про розгляд документів учасника ТОВ «Стандарт Газ Технолоджи» (ЄДРПОУ 44621188) (далі - Учасник) щодо участі у торгах за правилами організатора за предметом закупівлі – Ацетилен, за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24320000- 3- Основні органічні хімічні речовини, UA-2025-06-19-003081-a (далі - закупівля). 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду документації ТОВ «Стандарт Газ Технолоджи» (ЄДРПОУ 44621188) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією до закупівлі та оприлюднення його в електронній системі закупівель. Під час розгляду першого питання порядку денного встановлено: Відповідно до Регламенту взаємодії структурних та відокремлених підрозділів ТОВ «Газорозподільні мережі України» під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг від 13.03.2025 №10, торги за правилами огранізатора проводяться шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно із статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’яснення, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі. Згідно із вимогами статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення торгів за правилами організатора, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 01 липня 2025 року за результатами проведеного аукціону щодо оголошеної замовником закупівлі, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція учасника ТОВ «Стандарт Газ Технолоджи» (ЄДРПОУ 44621188) Під час розгляду другого питання порядку денного встановлено: Згідно із п.1.5 Розділу V тендерної документації закупівлі, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1.6 Розділу V тендерної документації закупівлі, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається документацією закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається документацією закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної документації ТОВ «Стандарт Газ Технолоджи» (ЄДРПОУ 44621188) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю за предметом закупівлі – Ацетилен, за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 24320000-3 – Основні органічні хімічні речовини, ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-19-003081-a (далі - закупівля)з урахуванням положень даного протокольного рішення та надання відповідних документів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «Стандарт Газ Технолоджи» (ЄДРПОУ 44621188) протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель та надання наступних документів: 1. - скан-копію 2 договорів із документами, що підтверджують виконання аналогічних договорів (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару, та/або скан-копії позитивних відгуків від підприємств(а)-замовника за договорами), копії яких надається для підтвердження виконання аналогічних договорів, тощо). Відгуки повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер та дату договору, інформацію про виконання договору. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір про поставку товару, що є предметом закупівлі. 2. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації». 3.Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи* або опитувальник контрагента - фізичної особи* (Додатки 6,7), опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці* (Додаток 8). (Опитувальники мають бути підписані та pdf форматі) *Опитувальники заповнюються за формою що встановлена у зазначених додатках, внесення змін у форму та структуру опитувальників не припустимо. 4.Довідка заповнена відповідно до форми, вказаної у додатку 4 до документації підписана уповноваженою особою Учасника та скріплена печаткою (у разі використання). 5. Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі–Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 6. Додати наказ на призначення директора. 7. Для юридичних осіб копію статуту учасника з усіма додатками та змінами (остання редакція) або іншого установчого документа, та копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення торгів за правилами організатора). 8. Гарантійний лист щодо можливості учасника поставити товар відповідно до вимог цієї документації, включаючи умови проекту договору, що зазначений у Додатку № 5 до цієї документації. Гарантійний лист має містити інформацію про виробника товару, що є предметом закупівлі та країну його походження. (має бути підписане і у форматі pdf)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.