Закупівлю оголошено - 11-11-2025, 16:35. Дата останніх змін - 11-11-2025, 16:35

Яйця столові курячі

Яйця столові курячі... Державна закупівля - UA-2025-11-11-015528-a Яйця столові курячі від замовника Відділ освіти Підволочиської селищної ради від 11/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-11-015528-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-11-018821-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 16:35
по 17-11-2025, 08:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30004
30 004 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Відділ освіти Підволочиської селищної ради
ЄДРПОУ:40508989 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірена Витвицька
Телефон:+380970621112
E-mail:osvitapidvol_otg@ukr.net
Місцезнаходження:
47800, Україна, Тернопільська область,смт. Підволочиськ, вул. А. Шептицького, 4
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Яйця столові курячі

4 616
штука
47801 , Україна , Тернопільська область , Підволочиськ , Шептицького,4 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Маса одного яйцявід 63 до 72,9 гАктивна11-11-2025, 16:33
КатегоріяВища (L)Активна11-11-2025, 16:33
Відповідність ДСТУ 5028ТакАктивна11-11-2025, 16:33
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 16:35:21
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 16:33:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за договором здійснюються на умовах оплати по факту поставки товару на підставі підписаної з боку Замовника видаткової накладної протягом 10 робочих днів, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетних призначень на свій рахунок. У такому випадку штрафні санкції не нараховуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ