Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 310 503 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 143 105,03 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 71 552,52 UAH |
| Замовник: | Військова частина А0456 |
| ЄДРПОУ: | 26613823 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ілля Генкін |
| Телефон: | +380949960840 |
| E-mail: | zakupivli.ukbr@navy.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
За результатами розгляду пропозиції встановлено наступне: 1. Вимогою пункту 1.2. додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що наявність працівників відповідної кваліфікації підтверджується учасниками відбору шляхом надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10-ти працівників робітничих професій та інженер з охорони праці), які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасниками надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, або інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація. Згідно наданих документів, ВКФ ТОВ “МЕГАПОЛІС” підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації. Разом з цим, згідно довідки від 12.06.2025 № 127 (файл “№ 127 - Довідка про власний персонал учасника.PDF” (13 червня 2025 13:59)) Кипибіда А.О. обіймає посаду бетоняра, що підтверджується наказом від 14.11.2018 № 16-к (файл “Наказ про прийняття Кипибіда А.О.PDF” (13 червня 2025 13:39)). Водночас, згідно шатного розкладу (файл “Штатний розклад Мегаполіс 2024.PDF” (13 червня 2025 13:39)) посаду бетоняра обіймає Попа М.Г. 2. Вимогою пункту 2.4. додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що учасники закупівлі повинні надати в складі цінової пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. У складі тендерної пропозиції ВКФ ТОВ “МЕГАПОЛІС” відсутній зазначений документ. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Частиною 9 статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.