Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 286 262 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 432 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти і науки Сумської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02147894 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Баштова Лариса Михайлівна |
| Телефон: | +380542789768 |
| E-mail: | larisa.osvita.tender@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40035, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, 35 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданої учасником – «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛІЗ ЛАБС»» (далі – Учасник) щодо закупівлі за предметом: код ДК 021:2015: 39160000-1 «Шкільні меблі» (Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі освіти (біології, фізики, географії, хімії)), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-19-014136-a, встановлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) надана інформація не в повному обсязі відповідає вимогам п.6 Додатку 3 до тендерної документації та абз.2 п.2 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.