Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», постачання товарів за цією закупівлею оподатковується за нульовою ставкою податку на додану вартість.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 185 238,55 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 926,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування (українською та англійською мовами); організаційно-правова форма; власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; термін ведення господарської діяльності; якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; юридичну адресу; поштову або фактичну адресу; код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО); тел./факс; е-mail; адреса веб-сайту (за наявністю) посаду та громадянство керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ та громадянство).» Встановлено, що Учасник надав Відомості про учасника Вих.№1680 від 30.07.2025р., але не вказав повне найменування англійською мовою, організаційно-правову форму, термін ведення господарської діяльності та громадянство фізичної особи-підприємця. «15.14. Учаснику надати гарантійний лист, що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь, ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист Вих.№1686 від 30.07.2025р, але не надав гарантій що запропонований товар не був (не буде) виготовлений та ввезений з тимчасово окупованих територій. «15.16. Гарантійний лист від Учасника з підтвердженням поставки товару в повному обсязі або окремими партіями (відповідно до замовлення замовника) протягом протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом та за рахунок Учасника за місцезнаходженням Замовника (Дніпропетровська область).» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист Вих.№1689 від 30.07.2025р., але вказаний термін постачання не відповідає вимогам замовника. Учасником вказано протягом 10-ти (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника, а Замовником вимагається протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення (в ціновій пропозиції обов’язково вказати виробника товару, країну походження товару, код УКТЗЕД).» Встановлено, що Учасник надав Цінову пропозицію Вих.№2507/15 від «25» липня 2025р., але вказані Учасником коди УКТЗЕД не відповідають визначеним товарам, а саме по позиціям: 8. Скоба супорта переднього лівого; 9. Скоба супорта переднього правого; 10. Форсунка паливна; 11. Клапан паливного насоса високого тиску; 12. Ремонтний комплект автоматичної коробки перемикання передач мастильного фільтра. «15.11. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції».» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист, Вих.№2507/7 від 25 липня 2025р. , але в ній відсутня гарантія дотримання Закону України «Про захист економічної конкуренції». Згідно Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю З метою підтвердження якості та технічних характеристик запропонованого товару, Учасник у складі т пропозиції повинен надати: «2. Учасник в складі пропозиції надає: - Сертифікати відповідності (з додатками (у разі наявності)); - або паспорти якості; - або декларацію відповідності від учасника (згідно форми наведеної замовником табл.1), в якій учасник від свого імені підтверджує якість товару.» Встановлено, що Учасник надав ДЕКЛАРАЦІЮ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ Вих.№2507/18 від 25 липня 2025 р., де Учасником вказані виробники товару: Позиція 3. Компресор пневматичної системи FE35800 Виробник товару Rider Угорщина Позиція 7. Турбіна TF03549135026 52TURBO Виробник Evoron Польща Зазначені виробники також вказані і в ціновій пропозиції Учасника по даним позиціям. Разом з тим встановлено, що у зазначених виробників відсутні товари з відповідними каталожними номерами, які були підтверджені Учасником. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.