Закупівлю оголошено - 14-04-2025, 09:27. Дата останніх змін - 07-05-2025, 14:52

ГІОЦ-25П_74_ВО Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)

ГІОЦ-25П_74_ВО Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)... Державна закупівля - UA-2025-04-14-000846-a ГІОЦ-25П_74_ВО Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення) від замовника Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» від 4/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-14-000846-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-04-009206-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-04-2025, 09:27
по 19-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-04-2025, 09:27
по 22-04-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 23-04-2025, 14:16
по 23-04-2025, 14:39

Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1600041.29
1 600 041,29 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:16 000,41 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:48 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
ЄДРПОУ:40081258 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uz.gov.ua
Контактна особа:Скринецький Вадим Віталійович
Телефон:380444650967
E-mail:skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01054, Україна, Київська область,Київ, вул. І. Франка 21
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з комплексного прибира ...
1 600 041,29 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-04-2025, 14:16
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 29-04-2025 по 07-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, офіс 407, 03035, Борисенко Ігор Юрійович
Остаточна пропозиція:
1 516 096,61 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 516 096,61 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
01-05-2025, 14:08
Період подачі оскарження:
по 07-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-04-25, 10:55:13
24

Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 – ТОВ «ЧЕЛА УКРАЇНА», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1 Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі: 1.1. При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. 1.1.3. Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 1.2 При незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю 1.2.1 Довідка у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або 1.2.2. Довідка у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.2.3 Інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів». згідно Додатку 2 п.2.2.4 Документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти)

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-05-25, 10:55:13
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-14-000846-a-a1
Номер договору:
ФГІОЦ-ТЛ-83/2025
Дата підписання договору:
07-05-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 07-05-2025 по 31-12-2025
1 819 315,93 UAH
Ціна договору
1 516 096,61 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-04-2025 по 01-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Наталія Макаренко
Остаточна пропозиція:
1 511 958 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 511 958 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 05-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-25, 14:14:43
24

Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ПП «КЛІНІНГ-ПРО», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.Згідно з вимогами п. 2.2.5. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). 2. Згідно з вимогами п. 2.2.2. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. 3. Згідно з вимогами Додатку 4 до тендерної документації потрібно надати: - цінову пропозиції у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 4. Згідно з вимогами п. 7.2 Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - довідку з відомостями про учасника у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 5. Згідно з вимогами п. 7.4. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів, або - нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами, а також: - договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем, або рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Якщо учасник не повинен надавати вищезазначені документи, то він надає довідку в довільній формі. 6. Згідно з вимогами п. 1.8. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - фотографії спеціального одягу, в який мають бути одягнені працівники Учасника під час надання послуг на об’єктах Замовника (назва підприємства на спецодязі обов’язкова). 7. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів)(в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 8. Згідно з вимогами п. 1.1. Додатку 2 до тендерної документації при незалученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (в т.ч. по цивільно-правовим угодам та гіг-контрактам) або залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю потрібно надати: довідку у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) або довідку у довільній формі з інформацією щодо залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); інформацію згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації по кожному субпідряднику/співвиконавцю. 9. Згідно з вимогами п. 1.3. Додатку 2 до тендерної документації потрібно надати: - калькуляції вартості послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (окремо по кожному об’єкту та видах послуг) з розшифровкою по статті матеріалів».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-25, 14:14:43

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 511 958 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 511 958 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
18-04-2025, 13:17:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
1847_КЛІНІГ_ПРО_Гарантія_18_04_2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Не застосовується

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 516 096,61 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 516 096,61 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-04-2025, 21:39:03
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
46998 ТОВ ЧЕЛА УКРАЇНА p7s.7z, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
31
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
Цінова_пропозиція_ГІОЦ_Львів_Дод_4_аукцион_docx_p7s.zip, Банківська гарантія забезпечення договору
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
2. Довідка про МТБ.pdf, Документ (-ти), що підтверджує (-ють), що обладнання, матеріально-технічна база та технології належать учаснику на праві власності, або оренди, або на іншому законному праві бути у користуванні учасника (лізинг, позика тощо).
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
1. Довідка про працівників.pdf, обов’язкова наявність не менше 12 прибиральниць, не менше 2 верхолазів для миття вікон з зовнішньої сторони, не менше 1 дезінфектора (спеціаліст, що проводить дезінсекцію, дератизацію та видалення (знищення) дикоростучих рослин на прилеглій території - гербіцидну обробку прилеглої території). Дозволяється залучення працівників за сумісництвом за умови надання підтверджуючих документів по кожній із посад, до якої залучається працівник. 2.2 2 Документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме: наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правова угода (договір), та/або гіг-контракт, та/або договір про надання послуг та/або інші документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між працівниками та учасником; 2.2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. 2.2.3. На підтвердження наявності не менше 2 (двох) верхолазів, інформація про яких зазначена в довідці, Учасник повинен надати документи на підтвердження професії верхолаз. 2.2.4. На підтвердження наявності не менше 1 (одного) дезінфектора, інформація про якого зазначена в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфектора, видану МОЗ України; - посвідчення про право роботи з пестицидами; - свідоцтво про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами. - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правил пожежної безпеки в Україні» (наказ МВС України від 30.12.2014 р. №1417), ПКМУ від 26 червня 2013р. №444 та наказу МВС України від 05.12.2019р. № 1021; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). 2.2.5. На підтвердження наявності в Учасника не менше 2 (двох) працівників, допущених до роботи в електроустановках напругою до 1000В надати посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000В не менше ніж на двох працівників учасника. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. 2.2.6. На підтвердження наявності в Учасника не менше 10 (десяти) працівників, що пройшли навчання для роботи з інструментом та пристроями надати посвідчення та протокол (-и) /витяг (-и) з протоколу (-ів) про проведення навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. 2.2.7 Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
10. Довідка аналогічний договір.pdf, На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 2.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір про надання Послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень про надання послуг. 2.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Не застосовується

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 09:27:33
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 09:27:12
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:14-04-2025, 09:27:12
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              31
              Пошук... день
              день
              Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю (договірне забезпечення) у розмірі _5_% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа. Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Забезпечення виконання договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови: • назву документа – «Гарантія» або «Банківська гарантія»; • номер, дату та місце складання; • строк дії гарантії повинен бути дійсним з дня укладання договору про закупівлю та обов’язково повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 1 (один) календарний місяць; • повну або скорочену назву Гаранта; • повну або скорочену назву Принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • повну або скорочену назву Замовника (Бенефіціара); • платіжні реквізити Бенефіціара: Адреса :01054, м. Київ, вул. І. Франка, буд. 21 IBAN: UA743226690000026003300148952 код ЄДРПОУ 40081258 Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» Або: Платіжні реквізити для здійснення переказів у іноземній валюті: Intermediary bank: CITIBANK N.A., Acc. №36128911 111 Wall St./F1.19/Zonel New York NY 10043, США Swift code CITIUS33 Beneficiary bank: Branch #10026/0159 Main administration in city Kyiv and Kyiv area Public Joint Stock Company State Savings bank of Ukraine Ukraine, Kyiv SWIFT code COSBUAUKKIE Beneficiary Acc IBAN UA743226690000026003300148952 • посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Гарантом: за письмовою згодою із Бенефіціаром. • обов’язок Гаранта безвідклично та безумовно сплатити Бенефіціару повну суму гарантії протягом 5 робочих днів з дня одержання першої письмової вимоги Бенефіціара. Така оплата здійснюється без необхідності для Бенефіціара обґрунтувати свою вимогу, подавати будь-які інші документи, крім вимоги, або виконувати будь-які інші умови. У вимозі Бенефіціара повинно бути зазначено, що сума, яка вимагається, має бути сплачена у зв’язку з невиконанням/неналежним виконанням Принципалом зобов’язань, передбачених договором про закупівлю. Вимога Бенефіціара може бути оформлена у вигляді паперового оригіналу вимоги, оформленого належним чином (підписи уповноважених осіб, печатка Бенефіціара (якщо передбачено)), або автентичного SWIFT-повідомлення через банк Бенефіціара на SWIFT адресу Гаранта; • інші умови.
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 48 000,00грн (сорок вісім тисяч гривень 00 копійок)
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              5. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Не застосовується
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              , На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 2.3.1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).Під аналогічним договором слід розуміти виконаний / частково виконаний договір про надання Послуг з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень про надання послуг. 2.3.2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів).
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              , обов’язкова наявність не менше 12 прибиральниць, не менше 2 верхолазів для миття вікон з зовнішньої сторони, не менше 1 дезінфектора (спеціаліст, що проводить дезінсекцію, дератизацію та видалення (знищення) дикоростучих рослин на прилеглій території - гербіцидну обробку прилеглої території). Дозволяється залучення працівників за сумісництвом за умови надання підтверджуючих документів по кожній із посад, до якої залучається працівник. 2.2 2 Документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме: наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правова угода (договір), та/або гіг-контракт, та/або договір про надання послуг та/або інші документи, що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини між працівниками та учасником; 2.2.3. Документи, що підтверджують наявність у працівників необхідних сертифікатів/дипломів/свідоцтв, що підтверджують освіту та/або фах та/або професію працівників. 2.2.3. На підтвердження наявності не менше 2 (двох) верхолазів, інформація про яких зазначена в довідці, Учасник повинен надати документи на підтвердження професії верхолаз. 2.2.4. На підтвердження наявності не менше 1 (одного) дезінфектора, інформація про якого зазначена в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: - сертифікат/диплом/свідоцтво/посвідчення, що підтверджує освіту, та/або фах, та/або кваліфікацію дезінфектор; - довідку про проходження гігієнічного навчання дезінфектора, видану МОЗ України; - посвідчення про право роботи з пестицидами; - свідоцтво про проходження навчання з питань безпечного поводження з пестицидами; - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці НПАОП 0.00-7.17-18. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України або іншім спеціалізованим навчальним закладом, з відповідними підтверджуючими документами. - посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про проходження спеціалізованого навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум) згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правил пожежної безпеки в Україні» (наказ МВС України від 30.12.2014 р. №1417), ПКМУ від 26 червня 2013р. №444 та наказу МВС України від 05.12.2019р. № 1021; - документ (сертифікат/свідоцтво) про проходження навчання/підвищення кваліфікації за фахом: «Інтегровані процедури захисту об’єктів від шкідників згідно HACCP (ISO 22000)». Документ повинен бути виданий державним закладом вищої освіти, на підтвердження необхідно надати копію відомості щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти (копію поточною ліцензії на освітню діяльність та/або копію витягу з Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо права провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти). 2.2.5. На підтвердження наявності в Учасника не менше 2 (двох) працівників, допущених до роботи в електроустановках напругою до 1000В надати посвідчення та протокол (-и)/витяг (-и) з протоколу (-ів) про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000В не менше ніж на двох працівників учасника. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. 2.2.6. На підтвердження наявності в Учасника не менше 10 (десяти) працівників, що пройшли навчання для роботи з інструментом та пристроями надати посвідчення та протокол (-и) /витяг (-и) з протоколу (-ів) про проведення навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.71-13. Навчання проводиться за участю спеціалістів Державної служби з питань праці України. 2.2.7 Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій (Львівське відділення)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-04-2025, 09:27:13
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Документ (-ти), що підтверджує (-ють), що обладнання, матеріально-технічна база та технології належать учаснику на праві власності, або оренди, або на іншому законному праві бути у користуванні учасника (лізинг, позика тощо).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ