Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 620 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 600 UAH |
| Замовник: | КП "Рідне місто" СМР |
| ЄДРПОУ: | 44712128 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380986211747 |
| E-mail: | ridne.misto23@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51200, Україна, Дніпропетровська область,м.Самар, вул.Білої Зінаїди, будинок 156-Е |
2 |
Причини подовження терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника: з метою детального вивчення та перевірки ТП виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. На підставі пункту 38 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право продовжити термін розгляду пропозиції до 20 робочих днів. Відповідно до п. 39 Постанови Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою Комунального підприємства «Рідне місто» Самарівської міської ради розглянуто Тендерну пропозиію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", за предметом закупівлі Шини до спецтехніки (UA-2025-07-16-006266-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовник у Тендерній документації встановив вимоги щодо надання учасником проекту договору викладеним у Додатку 4. Дана вимога відсутня у складі пропозиції 2) Замовником зазначена вимога про надання копії витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) Відсутня Тендерна пропозиція учасника згідно Додатку 1. 4) Відсутній ОРИГІНАЛ (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунку, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. (У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається за кожною установою за всіма відкритими рахунками). 5) Відсутній ОРИГІНАЛ (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. (У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається за кожною установою за всіма відкритими рахунками). 6) Замовником зазначена вимога щодо надання інформації про ліцензування. Інформація відсутня. 7) На вимогу про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів встановлено вимогу до учасника із зазначенням Довідки, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається). Учасниками зазначаються та надаються аналогічні договори укладені у 2024-2025 роках. До довідки надаються копії (оригінали) аналогічних(ного) договорів (у) з додатками та додатковими угодами. Оригінали позитивних листів відгуків, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору. Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру. По кожному з зазначеного у довідці договору вказати посилання на номер оголошення у системі https://prozorro.gov.ua. Учасником надано інформацію з порушенням вимог. А саме лист відгук датовані не за вимогою Замовника, відсутнє посилання на номер оголошення у системі Прозорро. 8) Замовником встановлено вимогу щодо якості товару, який повинен відповідати вимогам, що пред’являються діючим законодавством України до такого роду товарів, а також не мати дефектів товарного вигляду. У складі пропозиції обов’язкова наявність документів, які підтверджують якість товару (сертифікати відповідності від заводу-виробника. Обов’язково зазначити маркування, що вказує на їхню відповідність певним нормам безпеки та якості на кожну запропоновану позицію. Так учасником надано сертифікат відповідності на запропоновану позицію Шини пневматичні ТМ OZKA, виданий на ім’я ФОП Гапонов А.В. та з простроченим терміном дії сертифікату. Також за даної вимоги відсутня інформація про сертифікат відповідності до запропонованої позиції Шина 185/75R16C A867. 9) Згідно вимог Замовника до Додатку 3 про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відсутній підтверджуючий лист щодо згоди та підтвердження виконання. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.