Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 670 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
| ЄДРПОУ: | 01125815 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.izmport.com.ua |
| Контактна особа: | Голубенко Владислав Ігорович |
| Телефон: | 380674489779 |
| E-mail: | porkoroso54@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська область,Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
0 |
Вимога ФОП Грицкевич П.В. (код РНОКПП 3064500516) (далі Учасник) про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2025-07-17-004287-a у складі тендерної пропозиції Учасником при поданні Тендерної пропозиції допущено невідповідності в інформації та/або документах, які підлягають виправленню шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підпунктом 1.2 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 50730000-1 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» (Послуга з монтажу та технічного обслуговування кондицонерів), затвердженої рішенням Уповноваженої особи ДП «ІЗМ МТП» від «17» липня 2025 року (далі – Тендерна документація, Документація), визначено: «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції міститься у Додатку 1 до тендерної документації» Підпунктом 1.1 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до Тендерної документації визначено: «Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку про наявність у Учасника досвіду, за зразком № 1, про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код, місцезнаходження контрагента, номер, дата укладання та предмет цього договору, місце розташування об’єкту надання послуг/виконання робіт, відомості про виконання договору). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(-них) за предметом закупівлі договору(-ів) надати: копію договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору (Технічне завдання, Договірна ціна/зведений кошторис/акт погодження ціни/калькуляція тощо), та документу(ів), що підтверджує(ють) факт повного надання послуг/виконання робіт (акт приймання-передачі наданих послуг/робіт або іншій, аналогічний за змістом документ). У разі надання Учасником більше 1-го аналогічного договору, Учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного договору. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти повністю виконаний договір (и) надання послуг, який (які) охоплює (ють) все з переліченого : -обслуговування кондиціонерів або обслуговування холодильних установок; -монтаж кондиціонерів або монтаж холодильних установок. Зразок №1 (наведено у підпункті 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)» У складі тендерної пропозиції Учасника наявні файли «Довідка аналогічні договора.pdf», «Договір 251-Р_ 2024.pdf», «2-1 до договору 2024.pdf», «2-2 до договору 2024.pdf», «2-3 до договору 2024.pdf», «Акти виконаних робіт 1-5.pdf», «Акти виконаних робіт 6-10.pdf». За результатами проведеного аналізу зазначених матеріалів встановлено, що на підтвердження виконання договору 251-Р від 05.07.2024 Учасником надано довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 та акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в. Вказані документи підтверджують надання послуг на суму 596 776,41 грн без ПДВ. Водночас договір від 05.07.2024 № 251-Р було укладено на загальну вартість 600 860,00 грн без ПДВ. Учасником в складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт у повному обсязі відповідно до умов договору (акт приймання-передачі наданих послуг/робіт або інший, аналогічний за змістом документ). На підставі вищевикладеного, Учаснику необхідно надати: 1) Підписану уповноваженою особою Учасника Довідку про наявність у Учасника досвіду, за зразком № 1, про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (обов’язково зазначити – найменування, ідентифікаційний код, місцезнаходження контрагента, номер, дата укладання та предмет цього договору, місце розташування об’єкту надання послуг/виконання робіт, відомості про виконання договору). В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(-них) за предметом закупівлі договору(-ів) надати: копію договору в повному обсязі з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору (Технічне завдання, Договірна ціна/зведений кошторис/акт погодження ціни/калькуляція тощо), та документу(ів), що підтверджує(ють) факт повного надання послуг/виконання робіт (акт приймання-передачі наданих послуг/робіт або іншій, аналогічний за змістом документ). У разі надання Учасником більше 1-го аналогічного договору, Учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного договору. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором (договорами) слід розуміти повністю виконаний договір (и) надання послуг, який (які) охоплює (ють) все з переліченого : -обслуговування кондиціонерів або обслуговування холодильних установок; -монтаж кондиціонерів або монтаж холодильних установок. Зразок №1 (наведено у підпункті 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.