Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2025, 00:00
технічне переоснащення ОІК «СКАТ» (SCADA) Житомирського РЕМ база смт. Зарічани. п.3.1.2.2. Інвестиційної програми АТ «Житомиробленерго» на 2025 календарний рік.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
| ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ztoe.com.ua |
| Контактна особа: | Сергей Дробный |
| Телефон: | +380412402425 |
| E-mail: | tender@co.ztoe.com.ua |
| Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
0 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність документів Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «ОАСУ ЕНЕРГО» вимогам тендерної документації, а саме: - учасником надано у складі пропозиції витяг з наказу №60 від 27.06.2018 року про переведення Фірнова Владислава Анатолійовича на посаду заступника головного інженера, що не відповідає тендерній документації (відповідно до вимог пп.2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу V «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку 1 «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві учасника, надавши у складі пропозиції копію наказу та/або витяг з наказу про прийняття на роботу та/або копію договору (в тому числі допускається договір цивільно-правового характеру, термін дії якого охоплює період виконання договору про закупівлю)). У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.