Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 19 999 250 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 99 996,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01280527 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Компанієць |
| Телефон: | +380639681130 |
| E-mail: | tender4gmbkl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49102, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
2 |
У зв’язку з тим, що уповноважена особа, яка розпочала процедуру закупівлі, Компанієць Світлана Володимирівна, перебуває у щорічній відпустці в період з 02.06.2025 р. по 20.06.2025 р., а уповноважена особа, на яку офіційно покладено виконання її обов’язків на час відпустки, Червонченко Кирило Едуардович, у період з 04.06.2025 р. по 06.06.2025 р. був відсутній у зв’язку з проходженням очного навчального курсу (з виїздом до місця проведення) у Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області, що є обов’язковим у межах його професійної діяльності як фахівця з питань цивільного захисту (робота за сумісництвом), виконання повноважень Замовника в цей період було об’єктивно унеможливлене. З урахуванням обсягу та змістовної складності документації, поданої Учасником у складі тендерної пропозиції, виникла обґрунтована потреба в додатковому часі для її ретельного аналізу на відповідність вимогам тендерної документації. З огляду на викладене, продовження строку розгляду тендерної пропозиції є необхідним для забезпечення належного, об’єктивного та всебічного розгляду пропозиції відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Вжиття цього заходу спрямовано для забезпечення прозорості і добросовісності закупівельного процесу. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30.06.2025 р.
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 9 Додатку 7 до тендерної документації, Учасник повинен надати копії особистих медичних книжок (за формою 1-ОМК) працівників, що мають безпосереднє відношення до виконання предмета закупівлі. Ваша тендерна пропозиція містить документ №30-05/25-17 від 30.05.2025 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно з яким Ганічева Ксенія Миколаївна займає посаду контролера якості. Проте, у наданій копії особистої медичної книжки (серія 1ААВ №78891) зазначено посаду «контролер складу», що не відповідає посаді, вказаній у вищезазначеній довідці та Наказі про прийняття на роботу від 30.10.2023 №506/к. У зв’язку з виявленою невідповідністю, вимагаю надати: 1. Копію особистої медичної книжки (за формою 1-ОМК) Ганічевої Ксенії Миколаївни, де зазначено фактичну та актуальну посаду – контролер якості; 2. У разі, якщо зміна інформації у медичній книжці впливає на дані у "Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" – надати оновлену довідку відповідно до фактичних даних.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.