орядок поставки (передачі) товарів здійснюється з моменту дії Договору до 31 грудня 2025 року згідно поданих заявок, крім вихідних та святкових днів (з 08 год 00 хв до 15 год 00 хв транспортом Постачальника). Заявка подається Покупцем не пізніше ніж за 1день до часу поставки, шляхом направлення електронного листа на електронну адресу Постачальника або шляхом передання інформації за номером телефону Постачальника, зазначеному у цьому Договорі. За необґрунтовану затримку поставки товару або поставку не в повному обсязі згідно прийнятої заявки, Постачальник несе відповідальність відповідно до п.7.2. цього договору. Поставка Товару за даним Договором здійснюється окремими партіями протягом року за домовленістю, товар повинен бути у відповідній упаковці, у відповідності з накладною. Місце поставки (передачі) товарів – зазначені у заявці Покупця. Поставка товару здійснюється спеціалізованим автотранспортом. Товар, повинен транспортуватися в критих транспортних засобах відповідно до чинних правил перевезення харчових продуктів, з урахуванням продуктів, що швидко псуються, чинними на певному виді транспорту. Навантаження, розвантаження та доставка товару до місць призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами, що підтверджують походження товару, його безпечність і якість. Документи повинні відповідати вимогам державних стандартів України щодо предмету закупівлі та ст. 21 ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» (декларація виробника під кожну партію). Кожна партія товару, що постачається повинна супроводжуватись супровідними документами: рахунок, видаткова накладна, товаро-транспортна накладна, тощо. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником видаткової накладної на товар по факту поставки товару протягом 5 банківських днів. Видаткова накладна повинна бути надана у паперовому вигляді, що є невід’ємною частиною договору. Оплата за товар здійснюється по факту поставки безготівковим розрахунком. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 109 200 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) №55 "Мрія" Чернівецької міської ради |
ЄДРПОУ: | 21436115 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віолета Заіка |
Телефон: | +380667237223 |
E-mail: | korovia_dnz@ukr.net |
Місцезнаходження: | 60410, Україна, Чернівецька область,Чернівецький р-н, село Коровія, вул.Центральна, будинок 20-Б |
0 |