Період оскарження умов закупівлі - по 16-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 011 450,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 114,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03361661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vodokanal.poltava.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Трофіменко |
| Телефон: | +380989799312 |
| E-mail: | lisa100a@i.ua |
| Місцезнаходження: | 36020, Україна, Полтавська область,м. Полтава, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А |
0 |
Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТКМ» (Код ЄДРПОУ: 25391094) виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема технічним фахівцям, інженерам та опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження терміну до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТКМ»
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТКМ » у процедурі закупівлі UA-2025-07-11-004256-a, згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1) Учасник повинен надати Довідку за формою 1 додатку 2 ТД. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. - Учасник надав Договір оренди нежилого приміщення № 149 від «03» квітня 2023 р. - Учасник надав Договір суборенди нежилого приміщення № 03 від «01» січня 2025 р., але дана копія має нечітке зображення. Якщо нечітка копія ускладнює оцінку, замовник має право вимагати від учасника надати чітку копію або оригінал документа. Це необхідно для забезпечення об'єктивності та прозорості процедури закупівлі. - Довідка надана учасником не відповідає формі 1 додатку 2 ТД. Учасник має привести Довідку у відповідність. - Учасник надав інформацію, що «користується послугами авто перевізників за для забезпечення поставок товарів по території України.», Учасник не надав жодного підтверджуючого документу, що свідчить про даний факт. Так, учасник закупівлі повинен підтвердити факт користування послугами автоперевізників, якщо це впливає на виконання умов договору та має прямий зв’язок для Замовника. Учасник закупівлі має надати документи, що підтверджують його здатність виконати умови договору, включаючи забезпечення поставок товарів. Якщо постачання товарів здійснюється за допомогою послуг автоперевізників, то учасник може бути зобов'язаний надати:Договір з автоперевізником. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Додатку № 2«Кваліфікаційні критерії» ТД; 2) На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. - Довідка надана учасником не відповідає формі 2 додатку 2 ТД. Учасник має привести Довідку у відповідність. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Додатку № 2«Кваліфікаційні критерії» ТД; перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підставі ч.2 ст. 48 Особливостей , у разі закупівлі товарів, послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до пп.1-2 п.2 статті 16 Закону 3) на вимогу п.3.5. п.3 «Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність» Додатку 3 ТД в підпункті Учасник не надав: «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт. 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації); 4) Учасник гарантує якість товару, що постачається Замовнику за даним договором протягом гарантійного строку, встановленого підприємством – виробником, але не менше 12-и місяців з дати прийому-передачі товару. Постачальник бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатної заміни товару протягом гарантійного строку. Учасник не надав гарантійний лист посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.11 Додатку № 5 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: металопрокат та п. 4 Додатку 9 ТД. 5) Термін поставки товару- протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання заявки від Замовника (Покупця) на склад Замовника. На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати Гарантійний лист щодо постачання товару протягом 5-и робочих днів з моменту отримання заявки; Учасник не надав гарантійний лист п.13 Додатку № 5 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: металопрокат» та п. 4 Додатку 9 ТД. 6) Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». п.14 Додатку № 1 ТД «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» та п. 3.4 Додатку 9 ТД. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно додати до своєї пропозиції всі зазначені довідки та сканкопії вищезазначених документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.