| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 17 691,79 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 88,46 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 45087207 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Гончаренко |
| Телефон: | +380679099084 |
| E-mail: | i.honcharenko@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5 |
4 |
Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» І. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції: п.4 учасник повинен надати «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8).» Учасник надав опитувальник контрагента - юридичної особи (Додаток 6), але на всіх сторінках відсутня дата та печатка. Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), на першій сторінці відсутня печатка та застаріла дата заповнення. Прошу виправити невідповідність додавши виправлені документи. р. ІІІ. Документи, що має надати учасник у складі пропозиції, для підтвердження відповідності товару, що він пропонує, вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: п.1 учасник повинен надати «Завірена копія або оригінал сертифікату якості та/або відповідності (паспорту, свідоцтва) на товар, або інший документ, в якому міститься інформація про технічні характеристики товару, та/або висновком Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданим компетентними органами або заводом виробником. Документи повинні бути з діючим терміном придатності Учасник надав: - Висновок державної-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/31981 від 09.10.2017 р. термін дії – 5 років на «Мило рідке Tork Premium 475мл». Просимо надати документ з діючим терміном придатності. - Висновок державної-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/23312 від 17.12.2021 р. на «Крем-мило EKOLAN мед-молоко 5л.», але в даному висновку не вказано торгову марку. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. - Висновок державної-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/23312 від 17.12.2021 р. на «Крем-мило EKOLAN 1л.», але в даному висновку не вказано торгову марку. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» р. ІV. Інша документація п.1 учасник повинен надати: «Пропозиція учасника (Додаток 1)» Учасник не надав пропозицію учасника. Прошу виправити невідповідність додавши потрібний документ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.