Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 702 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 510 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3002 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман |
| Телефон: | +380322634214 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: документи по списку згідно Додатку №1 Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації подані не в повному обсязі та потребують уточнення, а саме: відсутня довідка про ліцензії (дозволи) на провадження певного виду господарської діяльності, вразі якщо діяльність не підлягає ліцензуванню- довідка в довільній формі про відсутність ліцензування на такий вид діяльності; належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів )(видається органом ДПС).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.