Закупівлю оголошено - 10-06-2025, 13:49. Дата останніх змін - 16-07-2025, 00:00

Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці

Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці... Державна закупівля - UA-2025-06-10-006789-a Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці від замовника ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 6/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-10-006789-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-10-003675-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 13:49
по 15-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-06-2025, 13:49
по 18-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-06-2025, 15:40
по 18-06-2025, 16:03

Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
31955.02
31 955,02 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:159,78 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:45462724 Досьє YouControl
Сайт:https://uz.gov.ua/
Контактна особа:Стрельцова Людмила Іванівна
Телефон:380953336866
E-mail:streltsova.l.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги навчання та перевірка ...
31 955,02 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-06-2025, 15:40
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок. Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж. Правил користування тепловою енергією. Правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду

7
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань на V групу з електробезпеки з оперативним перемиканням посадових осіб і фахівців до та понад 1000 В

2
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань на ІV групу з електробезпеки з оперативним перемиканням посадових осіб і фахівців до та понад 1000 В

15
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки посадових осіб та фахівців (пожежно-технічний мінімум)

10
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання. Навчання та перевірка знань за професією машиніст крана (кранівник) управління вантажопідіймальними кранами, що керуються з підлоги за допомогою підвісного пульта та радіоуправління.

3
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань посадових осіб НПАОП 0.00-8.11-12 Вимоги до роботодавця щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин.

4
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Навчання та перевірка знань НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Працівники, які обслуговують та ремонтують електрообладнання у вибухонебезпечних зонах (п. 7.3)

2
людина
Україна
по 31-12-2025
80510000-2
Послуги з професійної підготовки спеціалістів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ОКП "ОУКК ЖКГ" ЖОР   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 03-07-2025 по 11-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, м. Житомир, провулок 2-й Госпітальний, 1, 10002, Сечін Сергій Миколайович
Остаточна пропозиція:
17 200 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
24 253 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 16-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-07-25, 16:04:02
24

Розглянуто документи у складі тендерної пропозиції Учасника ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, яка надійшла на закупівлю № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці». При розгляді виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору». Учасником не надано: «1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору». Учасником надано: 1. Акт надання послуг від 12.04.2024 № 302. 2. Лист-відгук від КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради без значення номеру та дати укладення договору. 2. Відсутня довідка з відомостями про Учасника, яка вимагалась п.6.2 Додатка 2 тендерної документації: окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Інформація та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно п.2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» Додатку 2 тендерної документації: «На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору». 2. Згідно п.6.2 Додатку 2 тендерної документації: Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник Правовий статус Наприклад: Юридична особа/ Фізична особа-підприємець Повна назва Скорочена назва Код ЄДРПОУ Місцезнаходження (юридична адреса) Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Поштова адреса Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Телефон (телефакс) E-mail Податкові реквізити Статус платника податку на прибуток Статус платника ПДВ Індивідуальний податковий номер Банківські реквізити Код банку Найменування банку IBAN Валюта Керівник Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант договору Посада Прізвище Ім'я По батькові Діє на підставі Наприклад: Статуту/довіреності №___ від __.__.202_ р./виписки (витягу) з ЄДРПОУ від __.__.20__р. тел. +380 Контактна особу по договору Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант тендерної пропозиції Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Статус учасника (виробник, посередник, дистриб’ютор тощо) На учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» та відповідних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з якими заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, виконання робіт і надання послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________________________ ________________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (ініціали, прізвище) РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (зазначених у цьому протоколі) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНИЙ УЧБОВО-КУРСОВИЙ КОМБІНАТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у складі тендерної пропозиції на закупівлю № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-07-25, 16:04:02
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП "ГНМЦ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-06-2025 по 17-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , Шульга Олена
Остаточна пропозиція:
17 199 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
22 035 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 09-07-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-06-25, 09:42:49
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

1. На виконання вимог п.3.6.6 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол №Ц-54/24 Ком.т.), зі змінами, прийнятими рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 12.05.2025 (протокол № Ц-1.1-05/34-2025 Ком.т.), з метою детального вивчення змісту тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам тендерної документації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці» закупівлі № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці». 2. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці» до 20 робочих днів. РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці» закупівлі № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-07-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-07-25, 10:09:42
24

Розглянуто документи у складі тендерної пропозиції Учасника ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці», яка надійшла на закупівлю № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці». При розгляді виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати: «6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5». Натомість Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 26.03.2025. 2. У довідці з відомостями про Учасника, наданій на вимогу п.6.2 Додатка 2 тендерної документації, у графі «Підписант тендерної пропозиції» зазначено інформацію, яка не відповідає змісту тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Інформація та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згідно п.6.1 Додатку 2 тендерної документації: 6.1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5. 2. Згідно п.6.2 Додатку 2 тендерної документації: Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Учасник Правовий статус Наприклад: Юридична особа/ Фізична особа-підприємець Повна назва Скорочена назва Код ЄДРПОУ Місцезнаходження (юридична адреса) Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Поштова адреса Поштовий індекс Країна Область або регіон Населений пункт Вулиця, номер будинку, приміщення Телефон (телефакс) E-mail Податкові реквізити Статус платника податку на прибуток Статус платника ПДВ Індивідуальний податковий номер Банківські реквізити Код банку Найменування банку IBAN Валюта Керівник Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант договору Посада Прізвище Ім'я По батькові Діє на підставі Наприклад: Статуту/довіреності №___ від __.__.202_ р./виписки (витягу) з ЄДРПОУ від __.__.20__р. тел. +380 Контактна особу по договору Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Підписант тендерної пропозиції Посада Прізвище Ім'я По батькові тел. +380 Статус учасника (виробник, посередник, дистриб’ютор тощо) На учасника не розповсюджуються норми Закону України «Про санкції» та відповідних указів Президента України, введених в дію відповідно до законодавства України, згідно з якими заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, виконання робіт і надання послуг походженням з іноземної держави, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції). Учасник не має прямого чи опосередкованого зв’язку з країною-агресором. ________________________________________ ________________________ (посада уповноваженої особи Учасника) (ініціали, прізвище) РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (зазначених у цьому протоколі) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ДП «Головний навчально-методичний центр Держпраці» у складі тендерної пропозиції на закупівлю № UA-2025-06-10-006789-a «Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-07-25, 10:09:42

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДП "ГНМЦ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 199 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
22 035 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-06-2025, 15:04:11
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ОКП "ОУКК ЖКГ" ЖОР   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 200 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
24 253 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-06-2025, 18:25:59
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 13:49:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 13:49:36
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:10-06-2025, 13:49:36

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі про залучення або не залучення Учасником субпідрядника (-ів) до виконання договору в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю (у випадку закупівлі робіт або послуг). У довідці зазначити: - повне найменування та місцезнаходження такого субпідрядника (-ів); - перелік та обсяги робіт, до виконання яких залучається субпідрядник (-и); - документ, виданий субпідряднику (-ам) відповідно до п.1 Додатку 2 до тендерної документації. У разі відсутності такого документу надати лист-пояснення довільної форми із зазначенням законодавчих підстав.
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги навчання та перевірка знань з законодавчих і нормативно-правових актів з охорони праці
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного) з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до договору. Договір вважається аналогічним за кодом Єдиного закупівельного словника або за подібними чи схожими характеристиками предмета закупівлі, його найменуванням чи змістом. У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(их) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів) із значенням номеру та дати укладення такого аналогічного договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-06-2025, 13:49:36
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ