Закупівля здійснюється відповідно до ПКМУ 1275 від 11.11.2022 Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3002 НГУ |
| ЄДРПОУ: | 08682683 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савчук Роман |
| Телефон: | +380322634214 |
| E-mail: | r.savchuk@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79060, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів |
1 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідність в документах, подання яких вимагалось оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: документи по списку згідно Дода-тку №1 Документи, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам документації потребують уточнення, а саме: відсутня належним чином оформлена довідка щодо заборгованості зі сплати податків та/або зборів (обов’язкових платежів)(вимагається згідно вимог наших внутрішніх документів та має бути видана органом ДПС.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.