Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 797 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 970 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВАСИЛЬКІВСЬКЕ РАЙОННЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЖЕРЕЛО" |
| ЄДРПОУ: | 38081547 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Юдіна |
| Телефон: | +380503422351 |
| E-mail: | vaskomunhoz@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52600, Україна, Дніпропетровська область,Синельниківський р-н, селище міського типу Васильківка, вул.Успішна, будинок 146 |
4 |
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), приписами Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженні Постанвою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості), уповноваженою особою ВАСИЛЬКІВСЬКЕ РАЙОННЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» розглянуто Тендерну пропозиію учасника торгів ТОВ " СЕЙЛЕКСПРОМ", за предметом закупівлі Дизельне паливо, бензин А-92 (наливом) (UA-2025-05-30-009343-a) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Замовником у складі ТД встановлено вимогу про надання тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком 1. Учасником подано ТП з порушенням вимог Замовника. 2) Також вимагалось надання у складі пропозиції надання: − ОРИГІНАЛ (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відкриття поточного рахунку, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. (У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається за кожною установою за всіма відкритими рахунками); − ОРИГІНАЛ (або нотаріально завірена копія) довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) в учасника заборгованості за кредитами, датованою не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. (У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається за кожною установою за всіма відкритими рахунками). Дані довідки наданні з порушенням вимог Замовника. 3) Замовником встановлено вимогу про надання в складі пропозиції − КОПІЇ ліцензії для провадження відповідного виду господарської діяльності з додатками (у передбачених законодавством випадках). Дана інформація відсутня у складі пропозиції. 4) Встановлено вимогу про надання ДОВІДКИ, складеної у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка містить відомості про підприємство: - повне найменування; - реквізити (місцезнаходження, телефон, факс); - керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові); - інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором; - інформацію про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Дана довідка відсутня у складі ТП. 5) На підтвердження інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації встановлено критерій наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником надано інформаційну довідку з порушенням вимог замовника, а саме невідповідності на виконання п.1.1 підтвердження кваліфікації. 6) На виконання пункту ДОДАТОК 2 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлено вимогу про надання в складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку довільної форми про наявність в нього (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин) автотранспортних засобів для можливості забезпечення доставки пально-мастильних матеріалів на паливні склади Замовника із підтвердженням копіями свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту (власних та/або орендованих та/або суборендованих та/або на підставі партнерських взаємовідносин у вигляді листа від власників/орендодавців/суборендодавців/партнерів з переліком таких автотранспортних засобів або додаткових угод до договорів оренди/суборенди/партнерських взаємовідносин з переліком таких автотранспортних засобів). Відсутнє підтвердження взаємовідносин з власниками/орендодавцями/суборендодавцями/партнерами. 7) У складі тендерної пропозиції учасник надає чинну ліцензію на право торгівлі пальним. Дана інформація відсутня. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані вище підтвердження. ВИРІШИВ: 1) Надати Учаснику процедури закупівлі виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2) Оприляднити в електронній системі закупівель рішення, щодо усунення невідповідностей Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.