Закупівлю оголошено - 04-04-2025, 15:30. Дата останніх змін - 22-05-2025, 00:00

Гастроємності з кришками (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)

Гастроємності з кришками (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)... Державна закупівля - UA-2025-04-04-010402-a Гастроємності з кришками (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 4/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-04-010402-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-04-2025, 15:30
по 10-04-2025, 01:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-04-2025, 18:00
по 15-04-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 16-04-2025, 15:22
по 16-04-2025, 15:45

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
394558
394 558 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 972,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ірина Ревенко
Телефон:+380635252698
E-mail:i.revenko@dot.gov.ua
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Гастроємності з кришками
394 558 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 16-04-2025, 15:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гастроємність до лінії роздачі їжі та пароконвектомату GN 1/1 530*325*65

350
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гастроємність до лінії роздачі їжі та пароконвектомату GN 1/1 530*325*100

150
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Гастроємність до лінії роздачі їжі та пароконвектомату GN 1/1 530*325*150

100
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кришка для гастроємністей GN 1/1 530*325

600
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-06-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-05-2025 по 27-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34, 01004, Козенюк Максим
Остаточна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-04-2025 по 30-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34, 01004, Козенюк Максим
Остаточна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2025, 12:36

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-04-25, 09:21:11
24

1. Перелік виявлених невідповідностей. Не надано документи, передбачені п.п. 5, 6, 9, 10, 11 п.1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс»: 1.1. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 1.2. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 1.3. Сканований оригінал/копія документу, отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якого знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ має бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 1.4. Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 1.5. Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до п.п. 5, 6, 9, 10, 11 п. 1 Додатку № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» Учасник надає: 2.1. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 2.2. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 2.3. Сканований оригінал/копія документу, отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якого знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ має бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2.4. Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2.5. Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 3.1. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 3.2. Сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 3.3. Сканований оригінал/копія документу, отриманого на сайті https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), або судимість з якого знято або погашено у встановленому законом порядку. Документ має бути виданий не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3.4. Сканований оригінал/копія інформаційної довідки з Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) (https://asbn.minjust.gov.ua/) або довідку, видану міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України за місцезнаходженням учасника, про те, що учасник не є банкрутом і стосовно нього не відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). Довідка має бути видана не раніше ніж за 30 календарних днів до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3.5. Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-04-25, 09:21:11
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 16-04-2025 по 24-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ВАЛЕРІЯ ЛОБАНОВСЬКОГО, будинок 119, ПРИМІЩЕННЯ 7, КАБІНЕТ 56, 03039, Богдан Черненко
Остаточна пропозиція:
326 998,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
326 998,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-04-25, 11:51:16
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, передбачена пп. 2 п. 1 Додатку № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, не відповідає Додатку № 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 1.2 Відсутні передбачені п.п. 3.3. п.1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі копії відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п. 6 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник у складі пропозиції має надати Документи щодо вимог до учасника в частині комплаєнс згідно з Додатком № 7 до Оголошення. Відповідно до пп. 2 п. 1 Додатку № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник-резидент повинен надати Скан-копію заповненої Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з додатком № 6 до Оголошення, датованої після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка містить підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності); 2.2 Відповідно до п.п. 3.3. п.1 Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання такого договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). (Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата)). 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: 3.1 Скан-копія заповненої Анкети для антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з додатком № 6 до Оголошення, датованої після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яка містить підпис уповноваженої особи учасника та печатку (у разі наявності); 3.2 Копію відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує(ють) належне виконання договору(ів), із зазначенням номеру, дати, предмету, фактичної суми виконання договору(ів) або копії актів або видаткових або податкових накладних, які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від очікуваної вартості, передбаченої умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-04-25, 11:51:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
326 998,20 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
326 998,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-04-2025, 13:01:57
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
369 300 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
не підписано або було внесено зміни
Дата та час подання пропозиції:
14-04-2025, 21:53:36
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:33:31
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:04-04-2025, 15:30:30
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ