Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 235 018,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 175,09 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 41830654 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Карпенко |
Телефон: | +380666961134 |
E-mail: | marina_karpenko94@ukr.net |
Місцезнаходження: | 37254, Україна, Полтавська область,Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
0 |