Закупівлю оголошено - 24-06-2025, 15:52. Дата останніх змін - 11-07-2025, 11:01

Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження

Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження... Державна закупівля - UA-2025-06-24-011302-a Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження від замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 6/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-24-011302-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-24-013040-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 15:52
по 29-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-06-2025, 15:52
по 02-07-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 29-06-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
276060
276 060 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 760,60 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
ЄДРПОУ:04057287 Досьє YouControl
Сайт:http://kremen.gov.ua
Контактна особа:Авраменко Тетяна Юріївна
Телефон:380536743833
E-mail:analiz@kremen.gov.ua
Місцезнаходження:
39600, Україна, Полтавська область,Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Комплекс послуг з фізичної охо ...
276 060 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охорона нерухомого майна та основних засобів по вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600

4 416
людино-година
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронна сигналізація в адміністративному приміщенні за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: пл. Перемоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Охоронна сигналізація в адміністративній будівлі за адресою: вул. Перемоги, 9/1, м. Кременчук, 39600емоги, 2, м. Кременчук, 39600 (тривожна кнопка)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Пожежна сигналізація в приміщенні Департаменту державної реєстрації за адресою: вул. І. Сердюка, 27, м. Кременчук, 39600

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
79711000-1
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-07-2025 по 10-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул.Федько Валентини, будинок 35, 39623, Олександр Коршенко
Остаточна пропозиція:
276 060 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
03-07-2025, 17:25
Період подачі оскарження:
по 09-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-07-25, 15:55:55
24

1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до вимог п. 4.9 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність чи/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи). Перелік виявлених невідповідностей: на виконання вищезазначеної вимоги, Учасник надав Розпорядження міського голови від 26.12.2023 № 729-КВ «Про продовження терміну дії контракту з Коршенком О.М.», яке підтверджує повноваження директора лише протягом 2024 року. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, що підтверджують чинні повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або наказ про призначення, або довіреність чи/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-07-25, 15:55:55
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-06-24-011302-a-c1
Номер договору:
313
Дата підписання договору:
09-07-2025, 00:01
Строк дії договору:
з 09-07-2025 по 31-12-2025
276 060 UAH
Ціна договору
276 060 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
276 060 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 15:19:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1 Довідка матеріально-технічну базу.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Документальне підтвердження по ГШР.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Довідка про наявність головного офісу.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1. Документальне підтвердження про наявність мат.-тех бази.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.2. Довідка про наявність спецодягу.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.2. Затверджений зразок форменого одягу.pdf, Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
2.1. Довідка про наявність персоналу.pdf, Довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію (не нижче третього розряду) та досвід роботи працівників
Доказ:
Документ
2.2. Гарантійний лист про наявність кваліфікованих працівників.pdf, Довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію (не нижче третього розряду) та досвід роботи працівників
Доказ:
Документ
2.2. Сканкопії трудових зі свідоцтвами.pdf, Довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію (не нижче третього розряду) та досвід роботи працівників
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
3.1.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf, Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання обома сторонами аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)
Доказ:
Документ
3.1.2. Аналогічний договір з актами КП КТУ.pdf, Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання обома сторонами аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:52:50
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:52:31
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:24-06-2025, 15:52:31

              Електронні тендерні вимоги

              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання обома сторонами аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) , На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання обома сторонами аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2) не менше 1 договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 3) документ/и на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічним вважається договір в якому предметом закупівлі є послуги з охорони об’єктів згідно з ДК 021:2015 код 79710000-4 «Охоронні послуги»
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію (не нижче третього розряду) та досвід роботи працівників , Довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про кількість, кваліфікацію (не нижче третього розряду) та досвід роботи працівників, які будуть залучені учасником для виконання вимог замовника до предмету закупівлі, безпосередньо на постах охорони (персоналу охорони), за формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання до досвід (таблиця) Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника 2.2. Надати копію (копії) чи оригінал (оригінали) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або копії документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником згідно з підпунктом 1 цього пункту) та копію (копії) документів про присвоєння та/або підвищення кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника. Копії цих документів повинні бути завірені належним чином.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Комплекс послуг з фізичної охорони об’єкта та спостереження
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-06-2025, 15:52:31
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1. Довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг відповідно до інформації про технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі (Додаток 2) із зазначенням наявності в учасника транспорту реагування (не менше 2 (двох) одиниць), з наданням у складі тендерної пропозиції сканованої копії технічного паспорту на транспортний засіб, в якому Учасник зазначений як власник. 2. Інформацію про спецодяг (уніформу) охоронників відповідно до сезону із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника згідно з його установчими документами.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ