Закупівлю оголошено - 20-11-2025, 17:50. Дата останніх змін - 20-11-2025, 17:52

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.)

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.) ... Державна закупівля - UA-2025-11-20-017437-a Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.) від замовника АТ "Ощадбанк" від 11/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-20-017437-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-11-2025, 17:50
по 26-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-11-2025, 00:00
по 28-11-2025, 23:59
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
29100000
29 100 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:150 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:873 000 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:АТ "Ощадбанк"
ЄДРПОУ:00032129 Досьє YouControl
Сайт:http://www.oschadbank.ua/
Контактна особа:Віталій Шевчук
Телефон:+380442493159
E-mail:shevchukvva@oschadbank.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Папір А4,80г/м2, 500 аркушів/п ...
29 100 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.

187 070
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 08-06-2026
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 17:52:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 17:50:08
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-11-2025, 17:50:08

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-11-2025, 17:50:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу банківської гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку №9 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після належного виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-11-2025, 17:50:07
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Папір А4,80г/м2, 500 аркушів/пач.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Тендерні пропозиції подаються стосовно предмета закупівлі, розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання учасниками тендерних пропозицій включно. Надана учасником, як забезпечення тендерної пропозиції, банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок сплати на користь Банку суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п. 3 розділу ІІІ тендерної документації. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття чинності, є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відшкодовуються учасником. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку №9 до тендерної документації. Банк має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-11-2025, 17:50:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ