Період оскарження умов закупівлі - по 16-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 232 559,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 162,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Київський національний університет технологій та дизайну |
| ЄДРПОУ: | 02070890 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://knutd.com.ua |
| Контактна особа: | Любов Шевченко |
| Телефон: | +380671708177 |
| E-mail: | lyuba_shevchenko.98@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01011, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
1 |
Після розгляду тендерної пропозиції ФОП "СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА" (надалі - Учасник) було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог тендерної документації до предмета закупівлі, зокрема: 1. Учасником надано тендерна пропозиція (без вих. та дати), яка містить неповну інформацію згідно вимог Замовника (невідповідність вимог, визначених в пункті 1 Додатку 4 до тендерної документації); 2. Учасником не надано інформацію (довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію (невідповідність вимог, визначених Замовником в підпункті 3.3. пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації); 3. Учасником не надано Лист/Довідка «Згода-повідомлення суб’єкта персональних даних на обробку та передачу його персональних даних» (невідповідність вимог, визначених Замовником в підпункті 4.2. пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації); 4. Учасником надано Гарантійний лист (без вих. та дати), який містить не повну інформацію згідно вимог Замовника (невідповідність вимог, визначених в підпункті 4.6. пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації); 5. Учасником надано тендерна пропозиція (технічна частина) (без вих. та дати), яка не відповідає вимогам оформлення, визначених Замовником та складена не за зразком 1 Додатку 2 до тендерної документації (невідповідність вимог, визначених пунктом 5 Додатку 4 до тендерної документації та вимогам Додатку 2 до тендерної документації); 6. Учасником не надано гарантійний лист, або довідку в довільній формі згідно вимог підпункту 7.1.3. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації (невідповідність вимог, визначених Замовником в підпункті 7.1.3. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації); 7. Учасником надано лист-гарантію (без вих. та дати), яка містить формальні помилки/описки згідно вимог Замовника (невідповідність вимог, визначених Замовником в підпункті 7.3. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації); 8. Учасником не надано гарантійний лист згідно вимог, визначених Замовником у підпункті 7.4. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації (невідповідність вимог, визначених в підпункті 7.4. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації); 9. Учасником не надано довідку згідно вимог, визначених у підпункті 7.5. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації (невідповідність вимог, визначених в підпункті 7.5. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації); 10. Учасником не надано заповнений та підписаний проєкт Договору (невідповідність вимогам Замовника, визначених у пункті 8 Додатку 4 до тендерної документації та вимогам Додатку 3 до тендерної документації); 11. Учасником надано Довідку виконання аналогічного договору (без вих. та дати), яка не відповідає вимогам, визначеним Замовником (невідповідність вимог, визначених в пункті 9 Додатку 4 до тендерної документації). З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електрону систему закупівель: тендерна пропозиція, згідно вимог оформлення, визначених в пункті 1 Додатку 4 до тендерної документації; інформацію (довідку) у довільній формі згідно вимог, визначених Замовником в підпункті 3.3. пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації; Лист/Довідка «Згода-повідомлення суб’єкта персональних даних на обробку та передачу його персональних даних» від фізичної особи; гарантійний лист згідно вимог, визначених в підпункті 4.6. пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації; тендерна пропозиція (технічна частина), згідно вимог оформлення/заповнення, визначених Замовником; гарантійний лист, або довідку в довільній формі згідно вимог підпункту 7.1.3. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації; гарантійний лист згідно вимог, визначених Замовником в підпункті 7.3. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації; гарантійний лист згідно вимог, визначених Замовником у підпункті 7.4. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації; довідку згідно вимог, визначених у підпункті 7.5. пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації; заповнений та підписаний проєкт Договору згідно вимог Замовника; довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно вимог, визначених в пункті 9 Додатку 4 до тендерної документації та вимог Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.