Закупівлю оголошено - 21-02-2025, 12:28. Дата останніх змін - 14-03-2025, 12:21

Матрац

Матрац... Державна закупівля - UA-2025-02-21-003697-a Матрац від замовника База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) від 2/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-21-003697-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-02-2025, 12:28
по 27-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-02-2025, 00:00
по 04-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 04-03-2025, 13:13
по 04-03-2025, 13:42

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18101860
18 101 860 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:90 509,30 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:543 055,80 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
ЄДРПОУ:45134733 Досьє YouControl
Контактна особа:Роман Олександрович
Телефон:+380630662699
E-mail:r.horban@sb3075.com.ua
Місцезнаходження:
Україна
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Матрац
18 101 860 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 04-03-2025, 13:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Матрац

19 300
штука
Україна Кіровоградська область
по 01-06-2025
39140000-5
Меблі для дому


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-03-2025 по 12-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, вул. Сортувальна, будинок 2, 02081, Сніжана Дідик
Остаточна пропозиція:
14 151 918 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 425 206 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-03-2025, 11:41

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-03-25, 11:23:42
24

1) Відповідно пункту 1.2 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має підтвердити, «Наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія**, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Для підтвердження наданої інформації у складі пропозиції учасник додає сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку.», однак Учасником в складі пропозиції не надав оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «сканований оригінал/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку». 2) Відповідно пункту 1.3 Додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має надати, «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки з інформацією про найменування автотранспорту який буде використовуватися під час перевезення товару, його кількість, модель, власне/орендоване/в користуванні тощо (на підтвердження зазначеної інформації надати оборотно-сальдову відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі Учасника або технічні паспорти на транспортні засоби, або копію договору (ів) оренди* або діючого Договору* на надання транспортних послуг (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику або іншого документу). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікацію оголошення». Учасником не було надано в складі пропозиції письмового підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами Договору найму №07/2024/01-1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, підтвердження правовідносин щодо автоматичної пролонгації Договору найму №07/2024/01-1,чинних на момент публікації оголошення. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-03-25, 11:23:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-21-003697-a-c1
Номер договору:
№102-РЗ
Дата підписання договору:
14-03-2025, 12:20
Строк дії договору:
з 14-03-2025 по 31-07-2025
14 151 918 UAH
Ціна договору
11 793 265 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 151 918 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
14 425 206 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 18:17:35
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкціїі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ СТИЛЬ ТМ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 191 490,70 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 949 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 13:39:19
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкціїі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
18 042 798 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
18 042 798 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
03-03-2025, 15:16:13
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Guarantee 543 055,80.7z, Відповідає , Відповідає
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Оригінал платіжної інструкціїі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 12:29:11
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 12:28:34
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:21-02-2025, 12:28:34
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Матрац
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Оригінал платіжної інструкціїі
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 12:28:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              , * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника.
              Форма забезпечення
              Іншій формі
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 12:28:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків від вартості договору про закупівлю.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 12:28:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Відсутнє
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              5
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 12:28:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Оригінал платіжної інструкціїі
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Матрац
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Електронна банківська гарантія Гарантія надається за відповідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5) з урахуванням умов, викладених в розділі 11 оголошення.
              Статус: Активна
              Дата створення: 21-02-2025, 12:28:33
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ