Строк постачання Товару за Договором з 01.11.2025 до 31.12.2025 (включно). Дата старту постачання електричної енергії на об’єкти Споживача визначається в залежності від дати укладення договору про закупівлю. Оплата Споживачем Товару здійснюється за фактично спожитий Товар відповідно до даних комерційного обліку на підставі Акта приймання-передачі електричної енергії (далі – Акт) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Акта, який формується Постачальником відповідно до п. 4.14 та п. 4.31 ПРРЕЕ, із додатком до нього – Розрахунком ціни за одиницю електричної енергії у розрахунковому періоді. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Споживача бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Товару, Споживач проводить оплату Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Споживача.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 914 850 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР АВІАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 41374577 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Богданов Віталій Валентинович |
| Телефон: | 380992450450 |
| E-mail: | lawyerman@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |