Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 038 608 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 386,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 000 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 40848524 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Євгеній Чуйко |
| Телефон: | +380577253217 |
| E-mail: | y.chuiko_czo@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" М.ХАРКОВА" |
4 |
За рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 11/3 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Пакети для сміття поштучно» за кодом ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-29-012377-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: За результатами розгляду банківської гарантії № 1589/06/А/BG від 03.06.2025 р., наданої як забезпечення пропозиції учасника ТОВ "АГРОКОРНМАРКЕТ" (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2025-05-29-012377-a щодо предмету закупівлі «Пакети для сміття поштучно» за кодом ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття, повідомляю: зміст банківської гарантії № 1589/06/А/BG від 03.06.2025 р., відповідає умовам тендерної документації та вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (далі — Наказ № 2628). банк, яким надано гарантію має банківську ліцензію (надано копію витягу від 16.08.2021 р.). - на підтвердження повноважень на підписання банківської гарантії начальником Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» надано довіреність від 06.12.2023, зареєстровану в реєстрі за № 5591. Довіреністю начальника Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» уповноважено наступним чином: «з метою представництва, Представнику надаються повноваження, крім перерахованого вище, у межах, що допускаються чинним законодавством України: «1. На підставі рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення, також вправі від імені Банку: - укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори (правочини) (в тому числі угоди, додаткові договори, додаткові угоди), вчиняти правочини, направлені на встановлення, зміну та припинення цивільних прав та обов’язків, в тому числі, але не обмежуючись: кредитні договори (за якими Банк є кредитором), договори іпотеки (іпотечні договори) (за якими Банк є іпотекодержателем), договори про задоволення вимог іпотекодержателя/заставодержателя, договори застави (за якими Банк є заставодержателем), договори поруки (за якими Банк є кредитором) та інші договори забезпечення (за якими Банк є кредитором, заставодержателем); договори про надання банківських гарантій (за якими Банк є гарантом), гарантії та договори, що укладаються з метою забезпечення виконання зобовʼязань за договорами про надання банківських гарантій (за якими Банк с кредитором, заставодержателем)…» Умовами тендерної документації передбачено, що учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. У складі тендерної пропозиції не було надано рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення, визначене довіреністю, у зв’язку з чим, встановити наявність повноважень на підписання електронної банківської гарантії начальником Управління документарних операцій АТ «ОКСІ БАНК» немає можливості. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Усунення недоліків можливо шляхом завантаження до електронної системи закупівель рішення уповноваженого колегіального органу Банку (кредитного комітету, іншого уповноваженого органу Банку, уповноваженої особи Банку), до компетенції якого (яких) віднесено прийняття рішення про надання Банком Гарантії.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.