Період оскарження умов закупівлі - по 16-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 54 560 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 545,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01994391 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Коханюк |
| Телефон: | +380950004378 |
| E-mail: | natakoh@i.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. На виконання вимоги тендерної документації п.1 розділу 3 інструкція з підготовки тендерної пропозиції (зміст і спосіб подання тендерної пропозиції): Замовник вимагає: Увага!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів україни "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено кеп цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Під час перевірки документів, Замовником виявлено, що подана Тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме: документи надані у вигляді скан -копії та містять підпис і печатку, де не зазначено прізвище, ініціали та посада особи, яка завірила ці документи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, та надати документи у вигляді, що відповідають Тендерної документації. 2. На виконання вимоги Додатку 1 Тендерної документації п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: Замовник вимагає: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. копію договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце), зазначеного в довідці в повному обсязі. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 1.1.4. документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні. *Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером предмету закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі Тендерної пропозиції надано документи, які не є порівнянні за складом та характером предмета закупівлі, що не відповідають вимогам Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно виконати у строк, визначений Особливостями, та надати такі документи: -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору); - копію договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце), зазначеного в довідці в повному обсязі; - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - документи, які підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі, зокрема, такі, як акти надання послуг, поставки товарів або товарно-транспортні накладні або видаткові накладні, що відповідає вимогам. Всі вищезазначені документи повинні відповідати вимогам Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.