Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 466 583 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 332,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34861610 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Овчарова |
| Телефон: | +380577252083 |
| E-mail: | ovcharova@city.kharkiv.ua |
| Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,м.Харків, Майдан Конституції, 7 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій (яких) повинні бути зазначені наступні пункти: 1.1.1. Перелік наявного (наявних) виробничого* (виробничих) приміщення (приміщень), його (їх) виробниче призначення, місце розташування. * Під виробничим приміщенням мається на увазі: складське (кі) приміщення та/або приміщення чи майданчик (ки) для розміщення техніки та/або майстерні тощо. 1.1.1.1. Для документального підтвердження наявності виробничого (виробничих) приміщення (приміщень), зазначених учасником у переліку, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал (оригінали) чи завірену (завірені) копію (копії) документа (документів), що підтверджує право власності учасника на нерухомість та/або довідку про знаходження основних засобів на балансі підприємства та/або копію договору оренди та копію акту приймання-передачі приміщення в користування або інший документ. Також, підпунктом 1.1.3 1.1.1 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, та перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марки, моделі, технічного стану та кількості, підстави користування: власна чи орендована тощо, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази до підпункту 1.1.1.1 1.1.1 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації та машин (спецтехніки) і механізмів відповідно до підпунктів 1.1.2.1 та/або 1.1.2.2 1.1.2 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність власної матеріально-технічної бази в м. Харків від 19.05.2025 № 6580, яку завантажено в файлі «Довідка про наявність МТБ в м.Харків.pdf» (далі – Довідка 1); – Довідку про наявність власної матеріально-технічної бази в м. Харків співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/174, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 2); – Довідку щодо власних основних засобів, які обліковуються на балансі КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/175, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 3). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається: – відсутність в Довідці 1, Довідці 2 інформації щодо виробничого призначення в переліку наявних виробничих приміщень; – невідповідність в інформації щодо площі нежитлової будівлі літ. «Р-1», розташованої за адресою: м. Харків, вул. Конторська, 93, яку зазначено, як матеріально-технічну базу співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА, в Довідках 1-3. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – зазначити в Довідці 1, Довідці 2 інформацію щодо виробничого призначення в переліку наявних виробничих приміщень; – виправити невідповідність в інформації щодо площі нежитлової будівлі літ. «Р-1», розташованої за адресою: м. Харків, вул. Конторська, 93, яку зазначено, як матеріально-технічну базу співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА, в Довідках 1-3. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 2 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за нижченаведеною табличною формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка (в цій довідці) обов’язково: – повинна містити графи, встановлені формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, заповнені учасником; – має бути зазначений керівний склад учасника-юридичної особи та працівники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв автотранспортних засобів/ водіїв автомобільного транспорту – не менше 10 осіб; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб. 2.2. Для документального підтвердження інформації, наведеної у формі 1, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. 2.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 тендерної документації. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 19.05.2025 № 6585, яку завантажено в файлі «Довідка про наявність працівників.pdf» (далі – Довідка 4); – Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА від 19.05.2025 № 07/171, яку завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf» (далі – Довідка 5); – копії наказів (розпоряджень) директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА № 114/к від 02.11.2022 (далі – Наказ 1), № 38/к від 08.04.2024 (далі – Наказ 2), які завантажено в файлі «Довідка КП Благоустрій.pdf». При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ПІДПУНКТУ 1.3. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається: – відсутність в Довідці 4 інформації щодо наявності водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб; – невідповідність в інформації щодо працівників співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА в Довідках 4-5 та наданому документальному підтвердженні (Наказ 2); – копії Наказу 1 та Наказу 2 не засвідчено підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: – зазначити в Довідці 4 інформації щодо наявності водіїв навантажувачів – не менше 4 осіб; – виправити невідповідність в інформації щодо працівників співвиконавця КП «БЛАГОУСТРІЙ» М. ХАРКОВА в Довідках 4-5 та наданому документальному підтвердженні (Наказ 1); – засвідчити копії Наказу 1 та Наказу 2 підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 3 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 3.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг зі збирання сміття та ліквідації звалищ на території приватного сектору. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано: – Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, від 19.05.2025 № 6586, яку завантажено в файлі «Довідка про аналогічний договір.pdf» (далі – Довідка 6); – договір про закупівлю послуг № 413 від 01.12.2022, укладений між КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» та Департаментом житлово-комунального господарства Харківської міської ради, який завантажено в файлі «Аналогічний договір.pdf» (далі – Договір 1). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається невідповідність в інформації в Довідці 6 та Договорі 1 щодо назви замовника. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме виправити невідповідність в інформації в Довідці 6 та Договорі 1 щодо назви замовника. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ ІІІ ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі), викладено в додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 4.3 розділу IV додатку 1.1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме для підтвердження можливості захоронення та/або видалення та/або розміщення зібраного сміття (відходів) згідно вимог замовника надається: - на підтвердження права власності (в управлінні або іншій формі користування) у учасника місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо: оригінал або копія свідоцтва про право власності або оригіналом / копією договору оренди, або оригіналом / копією іншого документу, який доводить перебування на балансі (в управлінні або іншій формі користування) місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо. Зазначений Договір оренди місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо та інший документ, який доводить перебування на балансі місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо, повинні діяти на період дії договору про закупівлю (строк надання послуг, які є предметом закупівлі); - у разі, якщо учасник не є власником місця розміщення відходів та/або сміттєзвалища та/або полігону та/або комплексу та/або споруди та/або ділянки тощо: оригінал (оригінали)/ копія (копії) договору (договорів) на захоронення та/або видалення та/або розміщення відходів (сміття) із суб’єктом/суб’єктами господарювання. Якщо строк дії договору (договорів) з таким суб’єктом господарювання менший ніж до 31.12.2025, то, додатково, учасник надає лист-гарантію (в довільній формі) про пролонгацію такого договору (договорів) або укладання нового договору (договорів) строком не меншим ніж до 31.12.2025. На виконання вимог пункту 4.3 розділу ІV Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічну специфікацію) КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» надається завірена копія договору на надання послуг з розміщення та захоронення твердих побутових відходів, укладеного з комунальним підприємством «Муніципальна компанія поводження з відходами» Харківської міської ради від 28.09.2012 № МК-0001179, з додатковими угодами, що свідчать про пролонгацію вищевказаного договору до 31.12.2025, який завантажено в файлі «Договір про утилізацію побутових відходів 2025.pdf» (далі – Договір 2). При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ АБЗАЦУ П’ЯТОГО ПІДПУНКТУ 1.4. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ скановані оригінали або копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається, що певні сторінки Договору 2 скановані в неналежній якості та чіткості. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме надати скановану копію Договору 2 в неналежній якості та чіткості. 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ПІДПУНКТУ 1.5. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА РОЗДІЛУ ІV ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. ВІДПОВІДНО ДО ПІДПУНКТУ 4.1 РОЗДІЛУ ІV ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення на посаду або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків або продовження виконання обов’язків або переобрання на посаду або переведення на посаду. При цьому, ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ПІДПУНКТУ 1.3. ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ IІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції, подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів, у форматі: .pdf/, .jpeg/ тощо (сканованого оригіналу документа/ сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)), виняток складають електронний підпис (кваліфікований електронний підпис (КЕП), удосконалений електронний підпис (УЕП), подання документів у форматі: .pdf у заархівованому вигляді, або у формі електронних документів через електронну систему закупівель. Учасником КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» на виконання вищезазначених вимог надано наказ директора комунального підприємства «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» від 08.04.2025 № 87/1-К/ТР «Про прийняття Сергія Мазорука на посаду директора», який завантажено в файлі «Наказ_Мазорук_2025.pdf» (далі – Наказ 3). Під час аналізу наданих КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ» документів вбачається, що копію Наказу 3 не засвідчено підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику КП «КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме засвідчити копію Наказу 3 підписом учасника/уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.