Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 296 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 960 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА |
| ЄДРПОУ: | 08038284 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Дубінін |
| Телефон: | 380504954636 |
| E-mail: | dimadubinin1986@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Незалежності, будинок 18 |
1 |
І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно цього пункту на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації), учасник має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування відповідним майном (в довідці зазначається все обладнання, будівельні машини та механізми, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника). Разом з тим, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, ТОВ АБ -ГРУП надає довідку від 24.06.2025 року № 83 (Файл – 1АБ ГРУП довідка про наявність необх обладнання). В зазначеній довідці від 24.06.2025 року № 83 учасник зазначає назви машин, механізмів і обладнання в кількості десяти найменувань, але жодне з цих найменувань обладнання не зазначено в підсумковій відомості ресурсів (Файл - 863_ДЦ_ПВР), що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника). Разом з тим, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник надає бухгалтерську довідку від 24.06.2025 року № 85, з повідомленням про те, що станом на 20 червня 2025 року обладнання, яке необхідно для виконання робіт, обліковується на балансі підприємства на 221 рахунку, але не зазначає перелік цього обладнання. Відповідно, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, учасник не надав документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі про наявність дрилів електричних, які вказані у підсумковій відомості ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування відповідним майном. Разом з тим, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. А саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ТОВ АБ -ГРУП, на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ТОВ АБ -ГРУП підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.