Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2025, 00:00
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 676 362,90 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 381,81 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ЛІСОВІ РЕПРОДУКТИВНІ РЕСУРСИ" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45397074 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Свідерська Тетяна Володимирівна |
| Телефон: | 380679763301 |
| E-mail: | philia45397074@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 08001, Україна, Київська область,Макарів, вул. Ярослава Мудрого, 17/1 |
5 |
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю більш детального вивчення та всебічного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІГНА-УКРАЇНА» за процедурою відритих торгів Дозуючі насоси для змішування води з пестицидами, рідкими добривами та іншими речовинами, код ДК021-2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (UA-2025-05-21-013564-a), Замовник ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 09.06.2025. Уповноважена особа КЕП Тетяна СВІДЕРСЬКА.
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Замовник надсилає учаснику ТОВ ЛІГНА-УКРАЇНА повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано: Довідку про наявність аналогічного досвіду, лист-відгук та видаткову накладну. Разом з тим, видаткова накладна містить інформацію про постачання одного насосу, що є невідповідністю відповідно до вимог пп. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Згідно з пп. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації, під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснювалося постачання насосів та/або компресорів. 1.2. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, яка містить інформацією про те, що запропонований товар - Dosatron D9GL2 - має походження з країни, що є стороною Угоди про державні закупівлі, а саме з Франції. Проте, у складі пропозиції надано не сертифікат походження товару, а декларацію відповідності вимогам Європейської директиви 2006/42/CE, що є невідповідністю. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: –пункт 1.1 та пп. 3.2 пункту 3 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору/найменування товару; номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснювалося постачання насосів та/або компресорів. 3.2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (У випадку зазначення в довідці у довільній формі, складеній учасником торгів, більш ніж одного аналогічного договору, вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку від одного з контрагентів). та/або видаткову (і) накладну (і)/акт (акти), що підтверджують постачання товару за договором, що зазначений у довідці відповідно п.1.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації. 3.3. Документ, що підтверджує країну походження запропонованого товару (устаткування) – сертифікат походження товару. Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.