Закупівлю оголошено - 14-05-2025, 17:09. Дата останніх змін - 09-06-2025, 15:10

Резервуари сталеві типу Р-50 та типу Р-25 (ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)

Резервуари сталеві типу Р-50 та типу Р-25 (ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)... Державна закупівля - UA-2025-05-14-013405-a Резервуари сталеві типу Р-50 та типу Р-25 (ДК 021:2015 код 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) від замовника Військова частина А2975 від 5/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-14-013405-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-05-2025, 17:09
по 21-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-05-2025, 00:00
по 23-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1515000
1 515 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:15 150 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А2975
ЄДРПОУ:08164155 Досьє YouControl
Контактна особа:Стріла Павло Петрович
Телефон:+380536162027
E-mail:zakup_a2975@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Полтавська область,місто Лубни,
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Резервуари сталеві типу Р-50 т ...
1 515 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Резервуар сталевий типу Р-50 з зовнішнім антикорозійним покриттям та оглядовим колодязем (для заглибленого встановлення)

3
комплект
Україна Полтавська область м.Лубни
по 01-12-2025
44610000-9
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Резервуар сталевий типу Р-25 з зовнішнім антикорозійним покриттям та оглядовим колодязем (для заглибленого встановлення)

1
комплект
Україна Полтавська область м.Лубни
по 01-12-2025
44610000-9
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ХІММАШ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-05-2025 по 31-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , Євгеній Ваховський
Остаточна пропозиція:
1 496 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-05-2025, 21:01

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 10:58:15
24

Пунктом 12.3 Оголошення встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам установленим статтею 17 Закону та іншим вимогам Закону, що подаються у складі пропозиції: а саме інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення). Однак учасником спрощеної закупівлі ТОВ «ХІММАШ» у складі тендерної пропозиції не надано інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення). Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено що у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На підставі вищезазначеного, вимагаю на протязі 24 годин виправити невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ТОВ «ХІММАШ»» у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформаційну довідку, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефони, телекси, телефакси, всі банківські реквізити), керівництво, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (Додаток 2 Оголошення).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 10:58:15
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-14-013405-a-a1
Номер договору:
25
Дата підписання договору:
09-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
1 496 000 UAH
Ціна договору
1 246 666,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ХІММАШ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 496 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-05-2025, 23:15:25
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:14:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:14-05-2025, 17:10:05
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ