Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 359 460 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 797,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційна фірма "Урарту"(далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції складена не у відповідності з вимогами тендерної документації. Так, відповідно до пп. 2.1.1 п. 2.1 Розділу 2 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. До довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі та будуть відображені в підсумковій відомості ресурсів. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних умовах (умовах оренди/лізингу/ін.), Учасник в довідці вказує наступну інформацію: найменування власника, код ЄДРПОУ для юридичної особи, а для фізичних осіб- підприємців - ПІБ та ідентифікаційний код, номер та дата укладання договору та строк його дії.». Водночас у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг визначених у технічних вимогах від 18.06.2025 р. вих. № 18/06/21, яка міститься у складі тендерної пропозиції Учасника у графі 8 відсутня інформація щодо строку дії Договору про надання послуг № 02/05 від 02.05.2024 р.. Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з усуненими виявленими невідповідностями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.