Період оскарження умов закупівлі - по 09-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 34315660 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miske-upravlinnya-spravami-dniprovskoi-miskoi-radi |
| Контактна особа: | Катерина Волошина |
| Телефон: | +380991933263 |
| E-mail: | voloshinakatya11@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
3 |
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "КУЗНЄЦОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Інформаційна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надана не за формою зазначеною у п. 1.1.1 Додатку № 1. 2. Учасник надав документи відповідно до п. 1.1.3. Додаток № 1, а саме – видаткові накладні без відбитку печатки отримувача. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлений документ відповідно до п. 1.1.1. Додатку № 1 2. Надати оновлені документи відповідно до п. 1.1.3.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.