Закупівлю оголошено - 12-08-2025, 17:53. Дата останніх змін - 12-08-2025, 17:53

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в жит... Державна закупівля - UA-2025-08-12-012018-a «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)» від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 8/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-12-012018-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-12-014782-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-08-2025, 17:53
по 25-08-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-08-2025, 17:53
по 28-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 28-08-2025, 15:35

Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
3945970.8
3 945 970,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:39 459,71 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Контактна особа:Галушко Валентина
Телефон:380633409477
E-mail:greenpin101@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт житлового ...
3 945 970,80 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-08-2025, 15:35
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»

1
робота
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро вул. Вознесенська, буд. 50
по 25-11-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 17:53:28
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 17:53:23
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:12-08-2025, 17:53:23
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію/сканкопію інвентаризаційного опису необоротних активів) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/користування/експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс та складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди/суборенди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. Приміщення вважається переданим в оренду, якщо наявний відповідний акт прийому передачі приміщення. З метою підтвердження надати копії або сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями(договір оренди/суборенди приміщення, виписку єдиного державного реєстру речових прав, або інші підтверджуючі документи) , Наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, механізмів та устаткування, необхідних для виконання Договору про закупівлю (із зазначенням: найменування (або типів, або моделей) машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, орендується, лізинг тощо). Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю. Учасник у складі пропозиції надає підтверджуючі документи щодо права власності (копії технічних паспортів або копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або копію/сканкопію інвентаризаційного опису необоротних активів) або право використання (договір оренди (суборенди), або договір про надання послуг/користування/експлуатації або договорів лізингу) або копії технічних паспортів, або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації, або накладних. Учасник повинен мати обов’язково у наявності офіс та складське/виробниче приміщення або у власності, або за договором оренди/суборенди, договори оренди на вказані приміщення повинні закінчуватись не раніше закінчення терміну надання послуг/виконання робіт за даною закупівлею, або надати відповідні пояснення щодо термінів оренди. Приміщення вважається переданим в оренду, якщо наявний відповідний акт прийому передачі приміщення. З метою підтвердження надати копії або сканкопії з оригіналів підтверджуючих документів щодо права володіння приміщеннями(договір оренди/суборенди приміщення, виписку єдиного державного реєстру речових прав, або інші підтверджуючі документи)
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу , Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників, серед них: не менше 1 (одного) начальника дільниці, не менше 1 (одного) кошторисника, в тому числі не менше 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання працівників, які виконують роботи з підйомних підвісних колисок та риштувань на висоті за «Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті»», 1 (одного) працівника, який пройшов навчання за курсом «Спеціальне навчання робітників, які керують підйомниками, та виконують роботи з робочої платформи за «Правилами охорони праці під час експлуатації вантажопіднімальних кранів, піднімальних пристроїв і відповідного обладнання». Водночас обов’язкова наявність 2 працівників, оформлених за основним місцем роботи, які пройшли навчання з питань охорони праці посадових осіб і спеціалістів у відповідності до "Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці", 2 працівників- які пройшли навчання посадових осіб та спеціалістів за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті", 1 працівника- який пройшов Спеціальне навчання робітників, які виконують роботи на висоті, за "Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті" На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. З метою підтвердження працевлаштування працівників необхідно надати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з усіма додатками, а також квитанцію про прийняття органом контролю такого податкового розрахунку. У разі учасник не подає такі документи до контролюючих органів, він надає пояснення з посиланням на законодавчу базу
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про виконання аналогічних договорів Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір аналогічний договір. Під аналогічним вважається договір за предметом закупівлі, а саме виконання капітального ремонту з утеплення фасадів. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії виконаного аналогічного договору) та копія довідки за формою КБ-2в, КБ-3, щодо виконання такого договору. , Довідка про виконання аналогічних договорів Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір аналогічний договір. Під аналогічним вважається договір за предметом закупівлі, а саме виконання капітального ремонту з утеплення фасадів. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії виконаного аналогічного договору) та копія довідки за формою КБ-2в, КБ-3, щодо виконання такого договору.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: м. Дніпро, Центральний район, вул. Вознесенська, буд. 50 (здійснення заходів з усунення аварій в житловому будинку після ракетної атаки)»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
              Статус: Активна
              Дата створення: 12-08-2025, 17:53:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону , На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній звітній період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ