Період оскарження умов закупівлі - по 19-08-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 14 736 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 73,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
| ЄДРПОУ: | 34239034 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://infotech.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Соловар |
| Телефон: | +380443634333 |
| E-mail: | olena.solovar@infotech.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
2 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (код за ЄДРПОУ 3023412453) з ціною 13801,60 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - усі документи, що створені безпосередньо Учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) та надані Учасником у складі тендерної пропозиції не містять вихідних (реєстраційних) номерів та дати створення документів (вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації); - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ) (вимога пункту 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: - усіх документів, що створені безпосередньо Учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) та надані Учасником у складі тендерної пропозиції, які містять вихідні (реєстраційні) номери та дати створення документів, що вимагається Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; - довідки або листа про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ), що вимагається Замовником у пункті 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.