Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 184 983,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 850 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 7 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області |
| ЄДРПОУ: | 38309581 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дмитро Кратюк |
| Телефон: | +380631709908 |
| E-mail: | kratyuk01@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 53200, Україна, Дніпропетровська область,м. Нікополь, вулиця Херсонська, буд. 19 |
1 |
Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених ПКМУ № 1178 від 12.10.2022р., якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді Учасника 1 ФОП "ДЗУБУГІ ЛУНІ СЮЗАННА ТІТІВНА" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено наступні недоліки: 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію УЧАСНИК 1 надав копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу, що підтверджує його виконання. ЗАМОВНИКОМ була оголошена процедура на закупівлю товару - Зарядний пристрій для радіостанцій, УЧАСНИК 1 надав договір за предметом закупівлі – Акумулятор для DJI Matrice 4 Series Battery. Наданий договір не є аналогічним за предметом закупівлі. Усунути недолік шляхом надання копії відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 2. Замовник вимагав у п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації: «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію». Учасник 1 підписав тендерну пропозицію електронним підписом з типом носія особистого ключа – незахищений та типом підпису - удосконалений. Такий підпис не є кваліфікованим електронним підписом. До відома: якщо документ було підписано КЕП, то тип носія буде Захищений, а тип підпису – Кваліфікований, у разі ж, якщо документ підписано УЕП, то тип носія – Незахищений, а тип підпису – Удосконалений. Усунути недолік шляхом накладення КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.