Період оскарження умов закупівлі - по 29-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 26 993 444,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 134 967,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 134 967,22 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 43944723 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/ |
| Контактна особа: | Богдан Дем'яненко |
| Телефон: | +380734449477 |
| E-mail: | 777milano@online.ua |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Одеський район, село Фонтанка, вул. Степна, буд.4 |
8 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у вищенаведеній довідці: копії наказів про призначення/прийняття на посаду або наказів про сумісництво/суміщення або діючих трудових договорів/трудових книжок (достатньо перший та останній запис щодо трудових відносин). Додатково учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозиції інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки, а саме: документ, підтверджуючий покладення відповідних обов’язків на конкретну особу учасника. 2. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «…при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт (за наявності), завірені підписом керівника такого замовника, окрім цього, кожен відгук повинен містити інформацію про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідний відгук, який не містить інформації про суму (вартість) виконаних робіт згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: відгук з інформацією про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля. 3. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011 (необхідно надати копію відповідного сертифікату)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації та документів. Крім того, в довідці про наявність працівників відсутня інформація щодо наявності сертифікованого аудитора з систем менеджменту у штаті Учасника та не надано документів, підтверджуючих трудові відносини, згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про наявність в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011 та надати копію відповідного сертифікату. Крім того, надати взаємоузгоджену інформацію (довідку про наявність працівників та документи, підтверджуючі трудові відносини) із урахуванням наявності сертифікованого аудитора з систем менеджменту. 4. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Наявність власної матеріально-технічної бази (устаткування/обладнання, приладів, інструментів тощо) підтверджується наданням: договорів купівлі-продажу та/або договорів постачання та/або видатковими накладними на придбання та/або бухгалтерської довідки (виписки) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, про наявність на балансі. Бухгалтерська довідка повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надані відповідні документи, що не містять підпису головного бухгалтера/бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Бухгалтерську довідку, підписану уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером. 5. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) тоді надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації, який не містить підпису особи, на яку покладено відповідні повноваження. Також, Учасником надано антикорупційну програму, яка не містить підпису керівника та печатки підприємства у відведеному для цих цілей місці (1 сторінка програми). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: антикорупційну програму, оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи, що містить підпис керівника та печатку підприємства у відведеному для цього місці (1 сторінка програми), та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації, що містить підпис особи, на яку покладено відповідні повноваження. 6. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією).». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну платіжну інструкцію, яка не містить підпису платника та печатки підприємства у відведеному для цих цілей місці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією) із підписом платника та печаткою підприємства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.