Закупівлю оголошено - 08-07-2025, 17:33. Дата останніх змін - 07-08-2025, 20:27

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперати... Державна закупівля - UA-2025-07-08-011482-a Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" від 7/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-08-011482-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-08-013979-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-07-2025, 17:33
по 14-07-2025, 10:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-07-2025, 17:00
по 18-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначено у файлах: «ВИМОГИ до предмета закупівлі (технічні)» та «ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)»

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
132049.19
132 049,19 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:1 320,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
ЄДРПОУ:40538421 Досьє YouControl
Контактна особа:Пухальська Дар’яна Андріанівна
Телефон:380442076794
E-mail:pukhalska.da@kte.kmda.gov.ua
Місцезнаходження:
01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Виконання будівельних робіт за ...
132 049,19 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45220000-5
Інженерні та будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПП Аква Україна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-07-2025 по 26-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Мечникова, 8, к. 22, 01023, Бородійчук Павло Васильович
Остаточна пропозиція:
129 495,01 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-07-2025, 19:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-08-011482-a-b1
Номер договору:
1315/ЕЗ-25
Дата підписання договору:
07-08-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 07-08-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Петренко Микола Миколайович
E-mail підписанта:
aqua@au.ua
Посада підписанта:
директор
Підписант діє на підставі:
Статут
Номер IBAN:
UA373052990000026005016216604
Телефон підписанта:
+380445313717
129 462,91 UAH
Ціна договору
107 885,76 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП Аква Україна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
129 495,01 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
субпідрядників немає
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-07-2025, 10:30:30
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Доказ відп-ті_1_Наявність Обладнання і МТБ.rar, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
Доказ відп-ті_2_Наявність Працівників.rar, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Доказ відп-ті_3_Наявність досвіду аналог Дог.rar, ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 17:33:23
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 17:33:23
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 17:33:23
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 17:33:28
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:08-07-2025, 17:33:23

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 17:33:23
              Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “ протягом строку дії договору ”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 % від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору. Замовник повертає забезпечення виконання умов Договору згідно з умовами, зазначеними у Договорі, не пізніше ніж упродовж п’яти банківських днів від дати настання зазначених обставин: - повного, належного та своєчасного виконання Підрядником всіх умов цього Договору; - визнання судом результатів відповідної процедури закупівлі та Договору недійсними (у разі набрання законної сили відповідним судовим рішенням); - розірвання Договору (за умови відсутності невиконання та неналежного, несвоєчасного, неповного виконання Підрядником будь-якої умови Договору); - закінчення строку (терміну) дії Договору раніше настання передбаченої пунктом 10.1. відкладальної обставини.
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 17:33:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 17:33:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Необхідно надати: 3.3.1. Копії не менше 2-х аналогічних договорів. 3.3.2. Копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. Під аналогічним договором мається на увазі договір про виконання будівельних робіт з реконструкції або капремонту або встановлення або модернізації інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності або житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 17:33:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учаснику необхідно підтвердити наявність кваліфікованого персоналу необхідного для виконання будівельно-монтажних робіт: 3.2.1. фахівці інженерно-технічної кваліфікації: - інженер (технік) за спеціалізацією : теплотехніка або, теплопостачання, або з будівництва- не менше 1 фахівця; - інженер з налагоджування і випробувань КВП та автоматики, та/або інженер (технік)-електрик- не менше 1 фахівця 3.2.2. робітники: слюсар-сантехнік, та/або монтажник-сантехнік, та/або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів – не менше 2 осіб, електрозварник – не менше 1 особи. Для підтвердження необхідно надати: - Копії наказів про прийняття на роботу працівників або копії цивільно-правових договорів. Учасник повинен підтвердити фах працівників: - електрозварників наданням копії усіх сторінок посвідчення зварника; - слюсар-сантехнік, або монтажник-сантехнік, або слюсар з виготовлення та ремонту трубопроводів- копію посвідчення або диплому про відповідну освіту; - інженерів (техніків)– копію диплому про відповідну освіту.
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків із встановленням вузлів комерційного обліку теплової енергії разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації по вул. Кирилівська, 99, Подільський район міста Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 08-07-2025, 17:33:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              ВИМОГИ до предмета закупівлі (інші) , Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Учасник надає інформацію про наявність обладнання та інструментів. Обов’язкова наявність наступних, що будуть задіяні для виконання робіт на даному об’єкті: - зварювальний апарат - 1 шт.; - кутова шліф. машинка – 1 шт., - перфоратор - 1 шт.; Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.03.2025 року, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання / транспортних засобів / механізмів). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ