Закупівлю оголошено - 17-04-2025, 16:59. Дата останніх змін - 07-05-2025, 18:17

Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові

Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові... Державна закупівля - UA-2025-04-17-010840-a Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові від замовника Комунальне підприємство "Сучасне місто" від 4/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-17-010840-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-17-012925-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 16:59
по 22-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-04-2025, 16:59
по 25-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 22-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2542336.6
2 542 336,60 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:25 423,37 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:65 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальне підприємство "Сучасне місто"
ЄДРПОУ:01550814 Досьє YouControl
Контактна особа:Ірина Жинжикова
Телефон:380930264440
E-mail:irris1213@gmail.com
Місцезнаходження:
61003, Україна Харків, майдан Павлівський, будинок 4
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з розробки та погоджен ...
2 542 336,60 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові

1
послуга
61003 Україна Харківська область Харків майдан Павлівський, будинок 4
по 25-12-2025
71322500-6
Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Толмачов Дмитро Сергійович"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-04-2025 по 03-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Наумівська будинок 10-А, 61013, ДМИТРО ТОЛМАЧОВ
Остаточна пропозиція:
2 400 501,12 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-04-2025, 17:46
Період подачі оскарження:
по 05-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-04-25, 17:02:06
24

За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах. 1. Пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю послуг: код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові), яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025, передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з додатком 3 до тендерної документації, в якому визначена інформація про встановлені один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зокрема, п. 2 додатку 3 до тендерної документації, встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з п. 2.4 додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження наявності трудових відносин працівників з Учасником надається оригінал (оригінали) чи копія (копії) наказу/розпорядження про призначення та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору (для кожного вказаного учасником працівника). Водночас, додатком 3 до тендерної документації встановлено, що документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасника (юридичної особи, фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця), не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, вказавши обґрунтування та причини/підстави неподання документів та інформації. У складі тендерної пропозиції Учасником надано лист-роз’яснення № 03-2304 від 23.04.2025 щодо надання наказу/розпорядження про призначення та/або копії трудової книжки та/або копії трудового договору (для кожного вказаного учасником працівника), в останньому абзаці якого зазначено, зокрема: «…Фізична особа – підприємець Толмачов Дмитро Сергійович не є працівником, та надати на себе оригінал чи копію наказу/розпорядження про призначення та/або копію трудової книжки та/або копію трудового договору є можливим у зв’язку з відсутністю законодавчої вимоги по наявності таких документів для фізичних осіб-підприємців». Таким чином, Учаснику необхідно надати уточнений лист-роз’яснення в довільній формі. 2. Згідно з п. 4 додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, у випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати такий договір. У складі тендерної пропозиції Учасником подано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії у відповідності до вимог тендерної документації. Банківська гарантія № KHAG344353530 від 23.04.2025 містить відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, а саме: «згідно з Заявою про надання послуги «Надання покритих Гарантій» № KH5-419239782 від 18.03.2025 р.», проте зазначена заява у складі тендерної пропозиції відсутня. Таким чином, Учаснику необхідно надати Заяву про надання послуги «Надання покритих Гарантій» № KH5-419239782 від 18.03.2025 р.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-04-25, 17:02:06
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-17-010840-a-b1
Номер договору:
6/5/25
Дата підписання договору:
06-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 06-05-2025 по 31-12-2025
2 400 501,12 UAH
Ціна договору
2 400 501,12 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Толмачов Дмитро Сергійович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 400 501,12 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Фізична особа-підприємець Толмачов Дмитро Сергійович повідомляє, що не планує залучати до надання послуг за предметом закупівлі «Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові, код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (код ДК 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури)» співвиконаця (співвиконавців) у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його (їх) відповідності кваліфікаційним критеріям. Фізична особа-підприємець Толмачов Дмитро Сергійович інформує замовника про незалучення такого (таких) співвиконавця/ співвиконавців та гарантує здійснити надання послуг «Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові, код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (код ДК 71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури)» за договором про закупівлю для замовника власними силами.
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-04-2025, 13:49:46
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Грошове покриття (завдаток)
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
5. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
2.56
Забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Гарантія.7z, Електронна банківська гарантія
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
Мат база.rar, Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3)
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
Працівники.rar, Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3)
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
Аналогічні договори.rar, Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:35
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:29
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:29
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:29
                Інший
                публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:29
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:17-04-2025, 16:57:29
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      2. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                      2,56
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником разом із тендерною пропозицією. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає 65 000,00 грн. (шістдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок). Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: IBAN:UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції оформлюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, яким визначаються обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей (далі - гарантія), а саме: 1. Терміни, зазначені в цих вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління НБУ від 25.01.2018 № 5). 2. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка наведена в додатку 3 до тендерної документації є обов’язковими для складання гарантії. 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону). адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка наведена в додатку 3 до тендерної документації); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Гарантія повинна відповідати Формі, викладеній у додатку 3 до тендерної документації. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати такий договір. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. При поданні тендерної пропозиції учасником забезпечення тендерної пропозиції, в тому числі внесені зміни до нього, а саме: електронна банківська гарантія надаються в електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) банка-гаранта та електронної печатки банка-гаранта (за наявності). Файли з КЕП та електронною печаткою при завантаженні документів повинні бути доступні для перегляду та придатні для перевірки замовником на сайті Центрального засвідчувального органу. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія подається в окремому файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана учасником у банку. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, замовником не розглядається, тендерна пропозиція такого учасника відхиляється на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону). Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати: - довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності; - документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП, електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП, електронної печатки (за наявності) банка-гаранта. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Примітка: станом на дату оголошення цієї закупівлі є неузгодженість між Особливостями та Законом і формою забезпечення тендерної пропозиції, передбаченою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України, від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» в частині надання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Дані неузгодженості між нормативно-правовими актами не зобов'язують Переможця надавати документи по ст. 17 Закону і не будуть підставою для неповернення тендерного забезпечення.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Електронна банківська гарантія , Відповідно до вимог тендерної документації
                      2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Грошове покриття (завдаток)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      5
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      2
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Форма забезпечення
                      Іншій формі
                      Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем закупівлі у вигляді грошового покриття (грошових коштів, завдатку), яке буде перераховане на рахунок Замовника у розмірі 2 % від вартості (ціни) договору. Реквізити для оплати: IBAN: UA323006140000026003500455514 в АТ «КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК», м. Київ, МФО 300614 одержувач Комунальне підприємство «Сучасне місто», код ЄДРПОУ 01550814 Юридична адреса: 61003, м. Харків, майдан Павлівський, 4 Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю, укладеного за результатом закупівлі (вказати унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X). Забезпечення виконання договору повинно бути внесено не пізніше дати укладання договору. У разі, якщо учасник-переможець не вніс забезпечення виконання договору до дати підписання договору, вважається, що такий учасник-переможець відмовляється від підписання договору про закупівлю, наслідком чого є не укладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, у зв’язку з чим замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Учасник-переможець завантажує оригінал платіжного доручення з відміткою про проведення операції обслуговуючим банком не пізніше дати укладання договору про закупівлю, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов`язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше) та не повинен перевищувати строк дії договору більше ніж на 30 днів. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - порушення зобов’язань за договором, який буде укладений за результатами цієї закупівлі, невиконання (часткового виконання, неналежного виконання) Учасником-переможцем своїх зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю в односторонньому порядку у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю, в тому числі в частині надання послуг в обсягах, в строки та за якістю, передбаченими Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Учасником Договору про закупівлю в односторонньому порядку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Платіжний документ , Відповідно до вимог тендерної документації
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , довідка з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (інформація про такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця, яких учасник планує залучити для виконання певних робіт або послуг (вказати яких), подається за підписом учасника/ уповноваженої особи)
                      4. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      5. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , 3.1. Лист (довідка) згідно з формою 3 цього додатку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про досвід виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів*), укладених не раніше 01.01.2023) На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: - оригінали чи копії зазначених учасником аналогічних договорів в довідці, поданій згідно з формою 3 цього додатку до тендерної документації; - оригінали чи копії актів виконаних робіт/наданих послуг за наданими аналогічними договорами з інформацією про місце розташування/адреси об’єкта, - оригінали чи копії документів з матеріалів проєктної документації щодо розробленої та погодженої схеми організації дорожнього руху, що була виконана учасником за наданими аналогічними договорами. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, що підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг за договором з аналогічним предметом закупівлі: надання послуг з розробки та погодження схем організації дорожнього руху та/або розробки проєктної документації на нове будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт вулиць, у складі якої є матеріали щодо розробки та погодження схеми організації дорожнього руху.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , 2.1. Лист (довідка) згідно з формою 2 цього додатку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, в якому зазначається перелік осіб, які будуть залучені для надання послуги із забезпеченням дотримання всіх вимог щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик послуги (Додаток 1 до тендерної документації), а саме: інформація про осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням працівників (штатних та/або сумісників та/або залучених на підставі трудових договорів), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг згідно з договором, що буде укладений за результатами цієї закупівлі. Вимоги до кваліфікації та кількості осіб, які будуть залучені для надання послуги, що є предметом закупівлі: 2.1.1. Провідний інженер-проєктувальник та/або інженер-проєктувальник І категорії та/або інженер-проєктувальник ІІ категорії, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією «Інженерно-будівельне проектування доріг» – не менше 1 особи. 2.1.2. Інженер-проєктувальник та/або інженер з безпеки руху з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який/-а (які) здобув/-ла (здобули) ступінь вищої освіти магістр/ спеціаліст за спеціальністю/ спеціалізацією/ освітньою програмою/освітньо-професійною програмою «Організація дорожнього руху» або «Організація і регулювання дорожнього руху» – не менше 1 особи; 2.1.3. Інженер-проєктувальник та/або інженер з транспорту з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який (які) здобув ступінь вищої освіти магістр/спеціаліст за спеціальністю/ спеціалізацією/ освітнєю програмою/ освітньо-професійною програмою «Транспортні системи» або «Транспортні технології» або «Автомобільні дороги та аеродроми» – не менше 1 особи. 2.2. На підтвердження вимог підпункту 2.1.1. пункту 2.1. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати: - Оригінал (оригінали) чи копію (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) інженера-проєктувальника, що виданий/-і відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з формою 2 цього додатку до тендерної документації); - Оригінал (оригінали) чи копія (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації* відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником інженера-проектувальника у довідці, поданій згідно з формою 2 (*подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цим (цими) виконавцем (виконавцями) у встановлений законом строк: підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років у відповідності до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»). 2.3. На підтвердження вимог підпунктів 2.1.2. , 2.1.3 пункту 2.1. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, Учасник повинен надати: - Оригінал (оригінали) чи копія (копії) документу (документів) про вищу освіту. 2.4. На підтвердження наявності трудових відносин працівників з Учасником надається: - Оригінал (оригінали) чи копія (копії) наказу/розпорядження про призначення та/або копія трудової книжки та/або копія трудового договору (для кожного вказаного учасником працівника).
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з розробки та погодження схем організації дорожнього руху у місті Харкові
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-04-2025, 16:57:30
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відповідно до вимог тендерної документації (додаток 3) , 1.1. Лист (довідка) згідно з формою 1 цього додатку за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника, де зазначається інформація про наявність у учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися під час надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, з зазначенням найменування, кількості та правової підстави користування (власність, тимчасове користування/ залучення тощо). Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника засобів комп’ютерної та офісної техніки, обладнання/програмного забезпечення тощо, необхідних для належного надання послуги. Довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником, та свідчити по наявність в учасника процедури закупівлі наступних засобів комп’ютерної та офісної техніки, обладнання/програмного забезпечення: − стаціонарний персональний комп’ютер (стаціонарні персональні комп’ютери) (у складі системного блоку та монітору) та/або ноутбук (ноутбуки) та/або моноблок (моноблоки) – не менше 3 штук; − пристрій для друку кольоровий та/або багатофункціональний пристрій для друку кольоровий – не менше 1 штуки; − пристрій, призначений для виведення даних в графічній формі на папір (плотер), формат не менше А3 – не менше 1 штуки; − система автоматизованого проєктування і розрахунку, призначена для розробки і оформлення креслень (програмний комплекс/програмна продукція) (AutoCAD та/або BricsCAD та/або ArchiCAD та/або еквівалент) – не менше 1 штуки. 1.2. Для документального підтвердження наявності засобів комп’ютерної та офісної техніки, обладнання/програмного забезпечення, вказаного учасником у формі 1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або тимчасового користування або залучення тощо: договору (договорів) купівлі-продажу, та/або акту (актів)/наказу (наказів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або акту (актів) прийому-передачі та/або договору (договорів) оренди/ суборенди/ лізингу/ сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/ суборенди/ лізингу/ сублізингу/ про співпрацю/ користування/ надання послуг, у разі подання учасником, такий договір (договори) повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ