Період оскарження умов закупівлі - по 03-05-2025, 00:00
відповідний код 50310000-1 - технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 3 409 944,65 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 049,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВЕРХОВНИЙ СУД |
| ЄДРПОУ: | 41721784 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Шпильова |
| Телефон: | 380445945692 |
| E-mail: | Shpylovatv@supreme.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01043, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 8 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» (далі — Учасник), замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, подання яких передбачено тендерною документацією. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку 1 до тендерної документації. Тендерна документація містить Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (ДОДАТОК 1 до тендерної документації) (далі — Перелік). Згідно з пунктом 3.6 розділу 3 Переліку, вимагається надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів та копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження). Учасником подано лише один чинний договір з компанією, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження). Таким чином, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії всіх необхідних чинних договорів з ліцензованими підприємствами, подання яких передбачено вимогами тендерної документації. Згідно з пунктом 3.11 розділу 3 Переліку, вимагається надання копії сертифіката виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів, що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM/STMC. Наданим Учасником сертифікатом (файл «Сертифікат ASTM_STMC.pdf») підтверджено лише успішне проходження курсу навчання та демонстрацію компетентності в методах тестування якості картриджів з принтером відповідно до стандартів STMC та ASTM. Однак вимога тендерної документації стосується сертифіката, який підтверджує відповідність витратних матеріалів стандартам ASTM/STMC. Цей сертифікат підтверджує лише компетентність у методах тестування картриджів з принтером, але не підтверджує безпосередню відповідність витратних матеріалів, заявлених Учасником як таких, що використовуватимуться для надання послуг, — стандартам ASTM/STMC. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ — копія сертифіката виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів, що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM/STMC, подання якого передбачено вимогами тендерної документації. Згідно з пунктом 4 Переліку, учасник має надати інформацію відповідно до Додатка 4 «Форма тендерної (цінової) пропозиції» до тендерної документації. Однак наданий учасником документ «ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ» (вих. № 684-25/01-03 від 02.05.2025) не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 1 «Форми тендерної (цінової) пропозиції» (Додаток 4 до тендерної документації). Враховуючи відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника інформації та документів, подання яких передбачається тендерною документацією, пропонується усунути виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення замовником в електронній системі закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.